رئیس پلیس راهور تهران ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی را اعلام‌ کرد و گفت:طرح ترافیک و کاهش آلودگی فردا اجرا نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۴۱۷۸
ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمدرضا مهماندار در گفتگو با فارس در خصوص آخرین تمهیدات پلیس تهران برای برپایی هرچه با شکوهتر مراسم وداع و تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از ساعت 6 صبح فردا ممنوعیت تردد وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت را از تقاطع دماوند با بزرگراه امام علی، طول خیابان انقلاب و آزادی، میدان آزادی تا سه راه فرودگاه اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: ممنوعیت تردد خودرو و موتورسیلکت در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران در ضلع جنوب یعنی خیابان جمهوری، ضلع شمال خیابان فاطمی، ضلع شرق خیابان حافظ و ضلع غرب خیابان کارگر نیز اعمال خواهد شد.

وی گفت: از ساعت 12 امشب پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به پاکسازی مسیرهای فوق اقدام خواهد کرد؛ در همین راستا از شهروندان درخواست می‌کنیم که از پارک کردن خودروهای خود در معابر و محدوده‌هایی که نام برده شد خودداری کنند چرا که پلیس حتماً نسبت به جابه‌جایی آنها اقدام خواهد کرد.

سردار مهماندار با اشاره به اعلام تعطیل رسمی از سوی هیأت دولت اظهار داشت: فردا طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی اجرا نمی‌شود اما از شهروندانی که می‌خواهند در مراسم تشییع سردار سلیمانی شرکت کنند خواهشمند است از سیستم حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند؛ مترو و اتوبوس فردا رایگان است.

رئیس پلیس راهور پایتخت با تأکید بر این مطلب که در مسیرهای تشییع سردار سلیمانی فضای برای پارک خودرو وجود ندارد از افرادی که از شهرستان‌های مجاور برای شرکت در مراسم به تهران می‌آیند درخواست کرد که خودروهای خود را در پارکینگ‌هایی که برای آنها تعبیه شده پارک کنند؛ افرادی که از شهرستان‌های غرب می‌آیند چه اتوبوس و چه خودروی شخصی خود را در پارکینگ‌های شرقی ورزشگاه آزادی پارک کرده و با مترو به مراسم بیایند؛ همچنین افرادی که از شرق و جنوب شرق به تهران می‌آیند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های حرم مطهر که برای این منظور پیش‌بینی شده پارک کرده و برای رسیدن به محل تشییع از مترو استفاده کنند.

سردار مهماندار از آماده‌باش صددرصدی پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس از امشب تا پایان مراسم تشییع در فردا در آمادگی کامل قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها