منابع یمنی از شلیک سه فروند موشک «زلزال-1» به سمت محل استقرار شبه‌ نظامیان ائتلاف سعودی در جنوب عربستان خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۴۴۱۷۰
حمله موشکی یمنی‌ ها به جنوب عربستان

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نیروهای موشکی ارتش یمن، عصر یکشنبه سه موشک «زلزال-۱» را به سمت محل استقرار شبه‌ نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه «عسیر» شلیک کردند.

به نوشته وبگاه انصارالله، در این حمله موشکی، شماری از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.

این حمله موشکی یمن در پی حملات هوایی بعد از ظهر امروز (یکشنبه) ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن از جمله شهرستان «الدریهمی» استان الحدیده صورت گرفته است.

منابع یمنی می‌گویند که ائتلاف متجاوز روز یکشنبه بیش از ۱۱۲ گلوله خمپاره به دو روستای «الدحفش» و«الشجن» شهرستان محاصره شده الدریهمی در غرب یمن شلیک کرده است.

نیروهای ارتش یمن امروز همچنین موفق شدند با مقاومت در برابر مزدوران ارتش سعودی، مانع نفوذ آنها به خاک یمن از محور عسیر شوند.

درگیری بین طرف‌های یمنی و ائتلاف سعودی اگرچه پس از حمله آرامکو با وساطت سازمان ملل کاهش پیدا کرده است، اما این درگیری‌ها با حملات سعودی طی روزهای اخیر مجددا تشدید شده است.

همزمان با تشدید این درگیری‌ها، نیروهای یمنی موفق شدند طی یک هفته اخیر چند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را منهدم کردند.

از سوی دیگر،‌ کمیته سازماندهی فعالیت‌های مردمی یمن روز یکشنبه در بیانیه‌ای از مردم یمن خواست تا فردا (دوشنبه) در محکومیت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش در منطقه «باب الیمن» صنعاء تجمع کنند.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن، این کمیته همچنین بر حضور وسیع مردم یمن در کنار مقاومت و در مقابل استکبار جهانی و همچنین محکومیت ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها