عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با جام جم آنلاین :

مدیریت ناکارآمد دولت موجب ایجاد مشکلات شده است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: علت عدم تحقق وعده های داده شده از سوی روحانی را باید مدیریت ناکارآمد و ناتوان دولت بدانیم که باعث ایجاد مشکلاتی در کشور شده است.
کد خبر: ۱۲۴۳۶۹۳
مدیریت ناکارآمد دولت موجب ایجاد مشکلات شده است

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: سخنان روحانی در حالی است که جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون همواره با تحریم های متعدد حال با نوسان شدید و یا ضعیف تر مواجه بوده است بنابراین سخنان وی توجیهی ندارد.

وی ادامه داد: رییس جمهور در سال 96 وعده های بسیار جذابی داد که می توانست مردم را پای صندوق رای آورده و آرا را به نفع خودش تغییر دهد چرا که شعارهایش نو بود و آینده پرامیدی را برای مردم رقم می زد.

ابراهیمی با بیان اینکه رویکرد دولت با پیکره ای انحصاری موجب اداره کشور از سوی یک جریان شد که به نفع کشور نبود، افزود: متاسفانه دولت از سوی یک جریان همه کشور را مدیریت می کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متاسفانه آقای روحانی به جای نگاه به داخل رویکردی مبتنی بر خارج را در پیش گرفت که البته به سرانجامی هم نرسید، آقای روحانی بیشتر وعده های خود را براساس نگاه به غرب و امید به آنها داده بود که البته از همان اول امید نا امیدانه یعنی دلبستگی به غرب بود.

ابراهیمی ادامه داد: از ابتدا نیز در شرایط صلح کامل با غرب و آمریکا قرار نداشتیم بنابراین نمی توان علت عدم تحقق وعده ها را وجود شرایط جنگ اقتصادی عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها