هافبک ایرانی آمیان بعد از اتمام محرومیت 4 ماهه‌اش گفت: همه چیز را در این مدت از دست دادم.
کد خبر: ۱۲۴۳۴۸۱
قدوس: منتظر شگفتی‌سازی من در سال 2020 باشید

به گزارش جام جم آنلاین ، فارس نوشت: 4 ماه پیش سامان قدوس، هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آمیان از سوی فیفا نقره داغ شد و به مدت 4 ماه از حضور در میادین محروم شد.

وی به خاطر امضای قرارداد با باشگاه اوئسکا اسپانیا و نقض آن و رفتن به آمیان فرانسه محکوم شد. نتیجه این تصمیم اشتباه، محرومیت 4 ماهه و جریمه نقدی 4 میلیون یورویی بود.

اکنون محرومیت قدوس به پایان رسیده و او در سال جدید 2020 آماده بازی برای آمیان است. هافبک ایرانی در اولین مصاحبه‌اش بعد از اتمام محرومیتش با سایت «Svenska Fans» سوئد عنوان کرد: همه چیز را در این مدت از دست دادم. این بزرگترین شکست در طول زندگی حرفه ام بود. واقعا از لحاظ ذهنی کار سختی است چون باید کاری را که عاشقش هستید را کنار بگذارید. اما در این مدت از سوی دوستان، خانواده، هواداران و باشگاه حمایت‌های زیادی شدم و این برای من ارزش زیادی داشت.

وی درباره برخورد باشگاه فرانسوی بعد از محرومیتش گفت: واقعا رفتار آنها بسیار خوب بود. در تمرینات بسیار به من کمک کردند. مربی تمام تلاش خود را کرد تا به بهترین وجه تمرین کنم. در تمرینات روی ضربات ایستاگی، استقامت و دوندگی کار زیادی کردم تا بتوانم به عنوان بازیکنی جدید به میدان برگردم.

هافبک ایرانی اظهار داشت: امیدوارم در سال 2020 اتفاقات خوبی برایم بیفتد. من از لحاظ ذهنی، عقلی و تاکتیکی به سطح جدیدی رسیدم. منتظر شگفتی سازی در زمین بازی از من باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها