سایت فاکس اسپورت 24 بازیکن را کاندیدای کسب عنوان مرد سال آسیا 2019 از دید روزنامه نگاران معرفی کرد که ستاره تیم ملی ایران نیز در بین آنها دیده می شود.
کد خبر: ۱۲۴۳۱۴۵
سردار آزمون کاندید مرد سال 2019 آسیا

به گزارش جام جم آنلاین ، در شرایطی که سال 2019 روزهای پایانی خود را می گذراند بازار انتخاب برترین های فوتبال در قاره های مختلف از دید کنفدراسیون و فدراسیون های مختلف داغِ داغ پیگیری می شود.

در این بین، طبق روال سال های گذشته وب سایت های معتبر و پرطرفدار نیز در نظرسنجی های متفاوت اقدام به معرفی برترین های قاره ها و کشورها می کنند که یکی از این رسانه ها فاکس اسپورت آسیا نام دارد.

بنا به اعلام این وب سایت مطرح، 24 بازیکن از فوتبال قاره آسیا کاندید کسب عنوان مرد سال آسیا 2019 انتخاب و در نظرسنجی که قرار است از رسانه ها و روزنامه نگاران فعال انجام شود یک نفر عنوان مرد سال آسیا را به خود اختصاص دهد که در بین نام های مطرح شده سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران و باشگاه سن پطرزبورگ روسیه نیز در بین آنها دیده می شود.

شماره «20» تیم ملی ایران برحسب عملکرد در رقابت های انتخاب جام جهانی 2022 قطر همین طور درخشش فوق العاده در ترکیب زنیت سن پطرزبورگ در این لیست قرار گرفته تا در راه کسب این عنوان با چهره های سرشناسی از فوتبال آسیا دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها