دیدار سوپرکاپ فوتبال ایتالیا بین یوونتوس و لاتزیو با برتری و قهرمانی لاتزیو به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۴۳۰۸۶
خاورمیانه به یوونتوس نمی سازد!

به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا بین قهرمان سری آ‌، یوونتوس و قهرمان کوپا ایتالیا، لاتزیو به میزبانی ورزشگاه شهر ریاض عربستان برگزار شد.

آخرین دیدار دو تیم در سری آ با برتری 3 بر یک لاتزیو و رقم خوردن اولین شکست فصل یوونتوس به پایان رسیده بود.

مصاف دو تیم در فینال در نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در نیمه دوم هم لاتزیو ابتدا به گل رسید تا بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود لاتزیو خاتمه یابد و شاگردان سیمونه اینزاگی به عنوان قهرمانی سوپر کاپ دست یابند.

برای یوونتوس دیبالا 45 و برای لاتزیو لوئیس آلبرتو 17 و لولیچ 73 و کاتالدی 93 گلزنی کردند.

بنتانکور بازیکن یوونتوس در دقیقه 93 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

نکته جالب بازی حک نام بازیکنان یووه با صورت عربی پشت پیراهن بود.

در سال های اخیر این برای چندین بار است که سوپرکاپ ایتالیا در خاور میانه برگزار می شود و تاریخ نشان دادن بازی کردن خارج از ایتالیا و حضور در قاره آسیا چندان به سود یوونتوس نبوده است. در سال ۲۰۱۴ سوپرکاپ ایتالیا در قطر و در استادیوم جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که یوونتوس در نهایت در نبردی نفسگیر و در ضربات پنالتی 5-6 مغلوب ناپولی شده و فرصت قهرمانی را از دست داد.

دو سال بعد بیانکونری باز هم در قطر و این بار مقابل میلان به میدان رفت که این دفعه نیز شکست ۳-۴ در ضربات پنالتی حاصل تلاش شاگردان مکس آلگری بود. البته یوونتوس سال گذشته و در جده با تک گل کریستیانو رونالدو مقابل میلان پیروز شده و به مقام قهرمانی دست یافت. اما شب گذشته نیز یوونتوس در جده مقابل لاتزیو مغلوب شد تا سومین شکست طی سال های اخیر در سوپرکاپ نشان دهد که بازی کردن در خاور میانه چندان با ذائقه بیانکونری سازگار نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها