در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان بوشهر اعلام شد

بوشهر؛ رتبه نخست کشف قاچاق

مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: با دریافت شناسه رهگیری توسط تولیدکنندگان، شبکه موثری برای مبارزه با قاچاق شکل خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۲۹۴۷
ارائه شناسه رهگیری کالا برای مبارزه با قاچاق

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس هاشمی با بیان اینکه بزرگترین مشکلی که صنعت لوازم خانگی را مورد تهدید قرار می‌دهد، قاچاق است، افزود: اگر تولیدکنندگان تا پایان سال شناسه رهگیری خود را دریافت کنند، شبکه موثری برای مبارزه با قاچاق قطعاً در کشور شکل خواهد گرفت.

وی درباره تعمیق ساخت داخل نیز گفت: ساخت داخل از سیاست‌های اصلی وزارت صمت است که در این باره میز تعمیق ساخت داخل لوازم خانگی را با کاهش ارزبری ۲۵۰ میلیون یورویی در نیمه دوم دی امسال برگزار می‌کنیم تا تولیدکنندگانی که به تعمیق ساخت داخل مبادرت می‌کنند و میزان ساخت داخل آن‌ها نیز رقم قابل توجهی است، محصولات تولیدی خود را در شکل قرارداد‌ها رونمایی کنند.

هاشمی ادامه داد: میز ساخت داخل در حوزه تاسیسات (صنایع حرارتی –برودتی) را با ۵۰ میلیون یورو کاهش ارزبری پس از میز ساخت داخل لوازم خانگی برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت در خصوص احیای نشان‌های تجاری تولیدی راکدی که مردم با آن‌ها خاطره دارند، نیز گفت: این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و در این باره نشان تجاری آزمایش نیز اکنون در حال برون سپاری (out source) محصولات خود است.

وی بیان کرد: در گرمسار ساخت کارخانه جدید تولید محصولات با نشان تجاری ارج شروع شده که البته این واحد انتخاب محصول را انجام داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها