رئیس جمهور آمریکا خواستار برگزاری فوری جلسه استیضاحش در مجلس سنای این کشور شده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۷۳
ترامپ خواستار جلسه فوری استیضاح در مجلس سنا شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در حالی که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هنوز مصوبه استیضاح ترامپ را که در مجلس نمایندگان به تصویب رسید، برای مجلس سنا در مرحله بعد ارسال نکرده، اما ترامپ خواستار اقدام فوری مجلس سنا است.

در همین ارتباط نیز، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر گفت: بعد از اینکه دموکرات‌ها روند عادلانه دادرسی در مجلس نمایندگان به من ارائه نکردند، هیچ وکیل، هیچ شاهد و هیچ چیزی برای من در نظر نگرفتند، اکنون می‌خواهند به سنا بگویند که جلسه دادرسی را چگونه برگزار کند؟! در واقع، آنها هیچ مدرکی برای اثبات هیچ چیزی ندارند، آنها حتی خودشان را نشان هم نمی‌دهند... من خواستار جلسه دادرسی فوری در سنا هستم.

ترامپ در توئیت دیگری علت عدم ارسال مصوبه استیضاح به مجلس سنا را از سوی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان به این علت عنوان کرد که پرونده دموکرات‌ها به قدری بد است که آنها حتی نمی‌خواهند موضوع استیضاح به جلسه دادرسی در سنا برود.

درخواست ترامپ درباره تشکیل فوری جلسه استیضاح مجلس سنا پس از آن عنوان شده که «نانسی پلوسی»، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا پس از تصویب لایحه استیضاح دونالد ترامپ در صحن مجلس درپاسخ به خبرنگاران درباره عدم ارسال این لایحه به مجلس سنا گفت: اگرچه خواسته ما ارسال استیضاح است، اما باید منتظر ماند و دید در آن سو و در مجلس سنا چه اتفاقی خواهد افتاد.

آن گونه که سی ان ان گزارش داده، دموکرات ها نگران وضعیت لایحه استیضاح ترامپ در مجلس سنا که کنترل آن با جمهوریخواهان است، هستند.

در این گزارش همچنین گفته شده که خودداری رئیس مجلس نمایندگان از ارسال لوایح مصوب استیضاح ترامپ به مجلس سنا، مساله نامشخص بودن زمان و تاریخ برگزاری جلسه دادگاهی استیضاح دونالد ترامپ در مجلس سنا را نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها