سرمربی تیم فوتبال امید گفت که بار دیگر درخواست خود را برای لغو دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی به سازمان لیگ ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۱۰
درخواست دوباره استیلی برای لغو دیدار استقلال - سپاهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران با تأکید دوباره بر مواضع قبلی خودش پیرامون ضرورت حضور تمام نفرات در اردوی قطر گفت: بدون تیم کامل برگزاری این اردو و انجام بازی‌های تدارکاتی هیچ حاصلی ندارد. دیروز بسیاری از عزیزان، پیشکسوتان محترم، آقای علی پروین، جواد زرینچه و حسین آقای کلانی به همراه وزیر محترم ورزش، ریاست محترم کمیته المپیک، رئیس فدراسیون فوتبال و سایر عزیزان به تمرین ما آمدند که از تیم المپیک حمایت کنند و من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم. با این وجود که بارها پاسخ منفی سازمان لیگ را شنیده‌ایم، یک بار دیگر درخواست می‌کنم مسابقه جام حذفی را به خاطر تیم امید لغو کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید اضافه کرد: به عنوان کسی که سال‌ها در جام‌های مختلف بازی و مربیگری کرده‌ام، باید بگویم تک بازی جام حذفی قابل جبران نیست. به همین دلیل مسئولان دو تیم استقلال و سپاهان می‌خواهند با نفرات کامل این بازی حساس را برگزار کنند. برای ما امکان ندارد که حتی یک بازیکن را با خودمان به قطر نبریم. بر همین اساس خواهش می‌کنم مسئولان سازمان لیگ برای این یک مسابقه حساس جام حذفی تصمیم دیگری بگیرند. این یک بازی را به تعویق بیندازند تا بدون حرف و حدیث تیم المپیک با تمامی نفرات راهی قطر شود. در غیر اینصورت ما هم نمی‌توانیم اجازه بدهیم بازیکنی در این اردو حضور نداشته باشد و شرایط برای همه ما سخت می‌شود.

استیلی گفت: بارها به این موضوع اشاره کردم که حریفان ما همه در اردو هستند و امروز وقت حمایت از منافع ملی است. از سازمان لیگ واقعاً انتظار داریم در این موضوع همکاری کنند. وقتی یک مسابقه می‌تواند مشکل تیم امید را حل کند، درخواست می‌کنیم همکاری لازم را داشته باشند و این بازی را به تعویق بیاندازند. در این شرایط ما هم می‌توانیم از اردوی قطر که آخرین فرصت تیم امید است استفاده کنیم و با شرایط مناسب وارد بازی‌های دور نهایی در تایلند شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها