به گفته گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی تا فردا شب ادامه خواهد داشت اما با ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه، بارندگی ها آغاز و هوا سالم می شود.
کد خبر: ۱۲۴۲۰۹۵
آلودگی هوا تا فردا شب ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت آینده، جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی مانند تهران، کرج، اصفهان و اراک خواهیم داشت.

وی افزود: میزان آلودگی هوا به حد ناسالم برای تمامی گروه‌ها است. افراد مبتلا به بیماری خاص، کودکان، سالمندان و زنان باردار از فعالیت طولانی و سنگین در فضای باز خودداری کنند.

گودرزی ادامه داد: فردا سامانه بارشی از سمت جنوب، وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در مناطقی از جنوب و غرب به کشور آغاز و به تدریج گستره بارش‌ها به مرکز کشور نیز می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در روز دوشنبه، سواحل مرکزی و غرب دریای خزر بارش خواهد داشت. از دوشنبه شب به وسیله جریان باد، از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: روز سه شنبه در غالب مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت. بارش‌ها در منطق جنوب همراه با رعدوبرق و در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

گودرزی درباره گرم‌ترین و سردترین مرکز استان گفت: شهرکرد ۶ درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس ۲۷ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان است. همچنین بیشینه دمای تهران به ۱۲ درجه می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها