پیشکسوت استقلال در گفت و گو با جام جم آنلاین:

استراماچونی حیف است، از دستش ندهیم

آخرین اخبار از باشگاه استقلال حاکی از آن است که هنوز روزنه هایی برای بازگشت آندره آ استراماچونی وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۴۱۵۸۵
استراماچونی حیف است، از دستش ندهیم

به گزارش جام جم آنلاین، نزدیک به سه روز از طوفان بزرگ آندره آ استراماچونی در فوتبال ایران می گذرد. این مربی ایتالیایی در اعتراض به مشکلات متعددی که در رابطه با دریافت دستمزدش داشت ایران را ترک و قراردادش را هم یک طرفه فسخ کرد.

استراماچونی سپس در گفت و گو با رسانه های مختلف ایتالیایی از شرایطش در ایران گفت و البته در یکی از این مصاحبه ها تاکید کرد که در صورت مهیا شدن شرایط به استقلال برمی گردد. در اینباره روز گذشته خبرهای امیدوارکننده ای هم به گوش رسید اما هنوز چیزی مشخص نیست و باید در انتظار خبرهای جدید نشست.

در این رابطه منبعی آگاه در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت که استراماچونی برای حل باقی مانده مشکلاتش به استقلال مهلتی کمتر از 24 ساعت داده است. یعنی اینکه اگر حداکثر تا فردا این مشکلات حل شد که او برمی گردد اما اگر حل نشود دیگر بازگشتی در کار نخواهد بود و دیگر هواداران نباید منتظر بازگشت این مربی باشند.

سعید مراغه چیان پیشکسوت تیم استقلال در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد: استراماچونی مربی بزرگی است. او به استقلال نظم و تاکتیک داد و این تیم را به گونه ای درست کرد که حالا از دیدن بازی های این تیم لذت می بریم. صرفنظر از موضوع نتیجه گیری باید بگویم که این مربی جان تازه ای به استقلال داد و به خوبی شاهد این هستیم که چقدر خوب بازی می کند و بازیکنان چقدر با یکدیگر هماهنگ هستند.

وی گفت: من قبلا هم گفته بودم. با توجه به نحوه مدیریت در استقلال بسیار بعید بود که چنین مربی بزرگی جذب استقلال شود. خوشحالیم که او آمد و استقلال را متحول کرد اما اکنون ناراحتیم که همین سوءمدیریت ها باعث شد تا چنین مربی بزرگی از دست ما برود. باید منتظر یک معجزه باشیم تا همه چیز درست شود در غیراینصورت بعید است که اتفاق خوبی بیفتد و هواداران دوباره شاد شوند.

مراغه چیان ادامه داد: خیلی حیف است که چنین مربی بزرگی را از دست بدهیم. بعید می دانم با توجه به نحوه مدیریت در استقلال و فعل و انفعالاتی که در این مجموعه وجود دارد استراماچونی بخواهد برگردد و با باشگاه ادامه همکاری بدهد.

این پیشکسوت خاطرنشان کرد: استراماچونی یک مربی حرفه ای است و وقتی می‎بیند شرایط این چنین نامساعدی وجود دارد بر اساس تفکرات حرفه ای‌اش پیش می رود و ایرادی به او وارد نیست اما ای کاش او می توانست مماشات بیشتری به خرج بدهد و کمی بیشتر صبر کند هر چند همانطور که گفتم به او ایرادی وارد نیست و او بر اساس منطق و حرفه ای بودنش عمل کرد.

مراغه چیان تاکید کرد: استقلال بدون استراماچونی به مشکل برمی خورد و در این شکی نیست. باید تمام توان و نیرو به کار گرفته شود تا او برگردد هر چند با توجه به چیزهایی که در راس باشگاه استقلال می بینم بعید به نظر می رسد که چنین اتفاقی بیفتد. واقعا الان دیگر وقت آن است که برای استقلال دست به دعا شویم.

وی در پایان گفت: این بحث را که چه کسی سرمربی بعدی استقلال بعد از استراماچونی شود را به زمان دیگری موکول کنیم. الان هیچکس نمی خواهد به این موضوع فکر کند. بهتر است ابتدا تکلیف استراماچونی مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها