یک منبع آگاه به جام جم آنلاین می گوید اگر تا هفته آینده کالدرون اخراج و به جایش یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد تعجب نکنید.
کد خبر: ۱۲۴۰۲۵۱
آخرین خبر؛ حضور یحیی در پرسپولیس جدی شد

به گزارش جام جم آنلاین ، گابریل کالدرون آخرین روزهای خود را در پرسپولیس پشت سر می گذارد. او هر چند برف تهران را به چشم دیده اما بسیار بعید است که تا پایان این فصل که هیچ تا نیم فصل نخست در جمع سرخپوشان پایتخت ماندگاری داشته باشد. واقعیت این است که پرسپولیس مدل فصل نوزدهم به هیچ عنوان مورد دلخواه هواداران پرشمار این تیم نیست.

سرخ ها اکنون با 19 امتیاز رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران را در اختیار دارند و خوب می دانند که در این فصل با توجه به افت خودشان و البته رشد رقیبان سرسختی مثل سپاهان و استقلال و البته شهرخودرو کار بسیار بسیار سختی برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی دارند.

به هر حال زمزمه های اخراج کالدرون از سه هفته پیش آغاز شده است و هنوز ادامه دارد. همه شواهد حاکی از این است که اگر حکم کنار گذاشتن این مربی آرژانتینی هنوز صادر نشده به این دلیل است که فسخ قرارداد او مبلغ بسیار سنگینی را روی دست سرخ پوشان پایتخت می گذارد. آنها خوب می دانند که فسخ قرارداد با این شرایط به صرفه نیست بنابراین تمام روزهای اخیر تلاش کرده اند تا با کمترین میزان خسارت قرارداد کالدرون را فسخ کنند. بر همین یک منبع آگاه به جام جم آنلاین گفت که کم کم توافقاتی برای این فسخ حاصل می شود. از همین اکنون نیز جانشین کالدرون نیز مد نظر سران این باشگاه قرار گرفته است، جانشینی به نام یحیی گل محمدی.

گل محمدی هم اکنون سرمربی گری تیم بی پول شهرخودرو را بر عهده دارد. این تیم هم اکنون با 23 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد و اوضاعش از پرسپولیس بهتر است. اما به هر حال گل محمدی خوب می داند که شهرخودرو کار بسیار دشواری در لیگ برتر دارد. شاید با خودش فکر می کند شهرخودرو هر چقدر هم خوب باشد در نهایت مقابل مدعیانی مانند سپاهان و استقلال بالاخره کم می آورد بنابراین بدش نمی آید که دوباره به تیم بزرگ پرسپولیس برگردد. صد البته این تصمیم یحیی گل محمدی یک ریسک بزرگ خواهد بود اما نکته بسیار مهم تر دیگر این است که او صحبت هایی هم با پرسپولیس داشته است.

نشانه های عدم تمایل گل محمدی برای مربی گری در تیم شهرخودرو نیز تقریبا واضح است. او بر خلاف فصل گذشته مدام درباره شرایط بد موجود در تیم مشهدی مصاحبه و گلایه می کند و علاوه بر آن با برخی از مسئولان این تیم زاویه پیدا کرده است. مدام از مشکلات مالی می گوید تا به این ترتیب مسیر هموارتری برای جدایی از این تیم برای خودش دست و پا کند.

گل محمدی مثل همه پرسپولیسی های دیگر آرزوی سرمربی گری در تیم پرسپولیس را دارد و ممکن است تا هفته آینده به این آرزوی بزرگش برسد.

گابریل کالدرون اما در مقابل روزهای بدی را تجربه می کند. این مربی آرژانتینی این روزها حامی قابل توجهی را پشت سر خودش نمی بیند و ممکن است همین روزها خسته شود و تصمیمات جدیدی بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها