سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح گفت: کسرخدمت‌ های سربازی مربوط به بسیح تنها به افراد دارای مهارت تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۰۰۰۳
شرط جدید در کسر خدمت‌ های سربازی بسیج

به گزارش جام جم آنلاین، سردار موسی کمالی در گفتگو با ایسنا دراین‌باره گفت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان که با هدف بهبود کیفیت خدمت سربازی و افزایش بهره‌وری از این دوران تشکیل شده است، از زمان آغاز فعالیتش تا کنون تصمیمات مختلفی را برای مهارت آموزی سربازان اتخاذ کرده و در همین راستا نیز مشوق‌هایی را برای سربازان ماهر در نظر گرفته است.

وی با اشاره به کسرخدمت‌های ناشی از فعالیت در بسیج گفت: برابر مقررات افراد بسیجی فعال می‌توانند از سالانه 45 روز تا سه ماه کسر خدمت برخوردار شوند که در مجموع و در طول مدت خدمت بسته به مسئولیت فرد و همکاری‌اش با بسیج این کسر خدمت به سقف شش ماه خواهد رسید.

کمالی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه بسیجیان همواره از پیشگامان بوده‌اند، در همین راستا نیز در توافقات صورت گرفته بنا شد تا کسرخدمت‌های مربوط به بسیج تنها به افرادی که دارای حداقل یک مهارت هستند ارائه شود و به عبارتی دیگر سربازان ماهر بسیجی می‌توانند از این کسرخدمت‌ها استفاده کنند.

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با اشاره به گستردگی مهارت‌ها گفت: مهارت‌های زیادی که مورد نیاز نیروهای مسلح و کشور است دسته‌بندی شده و افرادی که دارای این مهارت‌ها باشند یکسری مشوق‌ها در اعزام به خدمت خواهند داشت. همچنین شرایطی فراهم شده تا امکان مهارت آموزی به سربازان در حین خدمت نیز فراهم شود و در پایان خدمت قرارگاه مهارت آموزی به دنبال آن است که امکان اشتغال این افراد را نیز فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها