وزیر کشور اعلام کرد: تا کنون ۳۷۸ نفر در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۹۹۶۱
ثبت نامه ۳۷۸ نفر در انتخابات مجلس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز(یکشنبه) پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: به لطف خداوند متعال، امروز که «روز مجلس» نام گذاری شده است، آغاز ثبت نام از نامزدهای مجلس را داریم.

وی افزود: با هماهنگی میان همه دستگاه‌های اجرایی و شورای نگهبان همچنین ۲۰۸ فرمانداری ثبت نام شروع شد و تا کنون ۳۷۸ نفر مراجعه کردند.

وزیر کشور اظهار داشت: با هماهنگی ها به عمل آمده امیدواریم سال جاری، انتخاباتی سالم، قانونی و با شکوه داشته باشیم که با انتخاب مردم، مجلسی پرتوان و در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

رحمانی فضلی گفت: خواهشم از تمامی مسئولان این است که مُر قانون را در نظر داشته و راهنمایی های لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: به کمک هیئت اجرایی و نظارت، وزارت کشور به وظایف خود عمل خواهد کرد.

وزیر کشور تاکید کرد: اصل، بنا و عقل بر این است که در شرایط انتخابات و اجرای آن در حوزه مدیریت ثبات باشد؛برخی نظرات در رسانه ها مطرح شده بود که جابجایی ها احتمالا در حوزه انتخابیه شائبه حمایت از کسی را در پی داشته باشد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه فرماندارن، استانداران و بخشداران وظایفی دارند که باید انجام دهند، افزود: بخشی از بخشداری ها و فرمانداری ها توسط سرپرست اداره می شدند که من امروز دستور دادم حکم آنها صادر شود.

وی تصریح کرد: افرادی که دوره مدیریت آنها نیز پایان یافته و یا مراحل مصاحبه تکمیل شده نیز حکمشان صادر می شود.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع به این معنی نیست که اگر کسی در حوزه مسولیت اشتباهی کند با وی برخورد نمی‌شود. ما در کنار اهمیت به ثبات مدیریت، با کسانی که تخلفی انجام دهند برخورد و مسئولان متخلف را عزل می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها