شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به بیماران قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان توصیه کرد فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
کد خبر: ۱۲۳۹۶۹۴
توصیه‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هنگام آلودگی هوا

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس از شاخص ۱۰۱ تا ۱۵۰ تعریف می شود و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ و ناسالم برای گروه‌های حساس بود و هم‌اکنون این شاخص ۱۴۸ است.

در شرایطی که بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا در ساعت ۱۱ امروز (۹ آذرماه) کیفیت هوا در ایستگاه‌های سوهانک (منطقه ۱)، شریف (منطقه ۲)، پاسداران (منطقه ۳) ،دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴)، تربیت مدرس و دانشگاه تهران (منطقه ۶) ،شهرداری منطقه ۱۰، پارک رازی و شهرداری منطقه ۱۱، میدان امام خمینی (منطقه ۱۲)، پیروزی (منطقه ۱۳) ،پارک شکوفه (منطقه ۱۴)، شادآباد و پارک قائم (منطقه ۱۸)، شهر ری (منطقه ۲۰)،شهرداری منطقه ۲۱،شهرک چشمه و شهرداری منطقه ۲۲ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌هاست یعنی بین ۱۵۱ تا ۲۰۰ قرار دارد به افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان توصیه می‌شود از انجام فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند. افراد دیگر نیز باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل است که افراد به‌طور متناوب طی چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود که نفس کشیدن تا حدی سخت‌تر از حالت طبیعی باشد مثل کار کردن در باغچه در طول روز. فعالیت سنگین نیز عبارت است از هرگونه فعالیت شدید خارج از منزل که سبب می‌شود نفس کشیدن به سختی صورت گیرد مانند دویدن.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها