آقای گل جهان برای نخستین بار در 13 سال گذشته در لیگ برتر فوتبال ایران تیمی ندارد و تا امروز هم با وجود چند پیشنهاد تمایلی برای بازگشت از خود نشان نداده است.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۵۴
وضعیت روحی به هم ریخته آقای گل جهان / چه اتفاقی برای دایی افتاده؟

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی چند هفته مانده به پایان لیگ هجدهم اخراجی جنجالی و خبرساز از تیم سایپا داشت و از آن زمان تاکنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد. گفته می شود دایی به دلیل بیماری مادرش از لحاظ روحی به هم ریخته است و اطرافیانش می گویند او این روزها به شدت عصبی و پرخاشگر شده است.

پیگیری ها برای رسیدن به پاسخِ این پرسش که آیا او واقعا برای جانشینی کالدرون در پرسپولیس تماسی دریافت کرده به اینجا رسید که با عصبانیت و پرخاشگری به یکی از اطرافیانش که واسطه مطرح کردن این سوال از سوی ما بوده پاسخ داده و گفته که اصلا و ابدا چنین چیزی صحت ندارد و حتی اگر واقعیت هم داشته باشد به هیچ عنوان نمی پذیرد چرا که بنا به دلایل شخصی می خواهد فعلا از فوتبال و مربی گری دور باشد.

به هر حال او سفت و سخت مذاکره با باشگاه پرسپولیس را برای قبول هدایت سرمربی گری این تیم و موضوع گرفتن نیمکت کالدرون را به شدت تکذیب کرده است.

علی دایی به قطر می رود؟

در حالی که دایی موضوع مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرده است امروز خبر دیگری به گوش رسید که او هنوز به آن واکنشی نشان نداده است. بر اساس آخرین اخبار تیم الغرافه قطر که جایگاه مناسبی در لیگ ستارگان قطر دارد خواهان به خدمت گیری آقای گل جهان به عنوان سرمربی است. شنیده می‌شود صحبت‌های اولیه در این ارتباط انجام شده و دو طرف به عقد قرارداد نزدیک هستند. الغرافه اکنون در لیگ ستارگان قطر وضعیت بدی ندارد و با ۶ امتیاز اختلاف با صدر جدول، در رتبه سوم قرار دارد.خبر دیگری که دراینباره در سایت های مختلف منتشر می شود این است که تیم قطری پیشنهاد مالی بسیار مناسبی به علی دایی داده است، به طوری که یک فصل قرارداد علی دایی با این باشگاه به اندازه چهار فصل دستمزد کار کردن در ایران است. الغرافه همان تیمی است که فصل گذشته مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایران را در اختیار داشت.

تردیدهای زیادی در رابطه با این خبر وجود دارد. دایی به دلایل شخصی هدایت تیم های خارج از تهران را بر عهده نگرفت اما اینبار خبرهایی در رابطه با قطر رفتنش شنیده می شود. شاید وضعیت جسمانی مادرش بهتر شده، به خصوص اینکه چند روز پیش عکسی از مادر آقای گل جهان در یک مکان زیارتی در اینستاگرام برادر دایی منتشر شده بود.

به هر حال دایی در حالی که هنوز عصبی و ناراحت به نظر می رسد خبرهایی در رابطه با قطر رفتنش منتشر می شود. در تابستان هم خبرهایی درباره این به گوش می رسید که شاید سرمربی تیم های ملی کشورهایی مثل تاجیکستان، قطر و آذربایجان شود. خبر قطر رفتنش هم مثل همین خبرها زود تکذیب می شود یا اینبار خبرهای جدیدی در راه است؟ به هر حال بازگشت دوباره علی دایی به فوتبال هیجان انگیزی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها