سخنگوی سازمان سنجش آموزش خبر داد؛

دهه اول دی؛ اعلام نتایج آزمون استخدامی

سخنگوی سازمان سنجش گفت: اسامی معرفی شدگان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی تا دهه اول دی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۸۵۱۷
دهه اول دی؛ اعلام نتایج آزمون استخدامی

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ کارت ورود به جلسه برای داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور صادر شد که ۶۳ و ۲۲ دهم درصد داوطلبان را زنان و ۳۶ و ۷۸ دهم درصد داوطلبان را مردان تشکیل داده اند.

وی با بیان اینکه ۴۹۶ هزار و ۳۴۷ داوطلب برای دریافت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما اقدام کردند و در حوزه‌های امتحانی حاضر شدند، گفت: این آزمون در ۱۸۰ شهرستان و ۲۵۷ حوزه امتحانی برگزار شد که آزمون عمومی و تخصصی در گروه‌های یک و دو در صبح پنجشنبه ۳۰ آبان و آزمون عمومی و تخصصی گروه‌های سه، چهار و پنج، بعدازظهر پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ برگزار شد.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر برای امور مصاحبه و امور استخدامی به دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی می‌شوند و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از وضع خود تا دهه اول دی ۹۸ به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

تا ۱۰ آذر؛ انتشار نتایج تکمیل‌ظرفیت کارشناسی ارشد

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته تا دهم آذر روی پایگاه اینترنتی این سازمان قرار می‌گیرد.

توکلی افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو درمرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های روزانه، نوبت دوم شبانه، دانشگاه​ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه و موسسات آموزش عالی بجز ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در مجموع ۵۷ هزار و ۳۰ نفر است.

وی گفت: پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ بود که برای مساعدت با داوطلبانی که تا پیش از آن موفق به انتخاب رشته نشده بودند و براساس آمار گزارش شده ۳۱ هزار و ۲۶۹ داوطلب به انتخاب رشته اقدام کردند که در نهایت ۵۷ هزار و ۳۰ نفر پذیرفته شدند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: داوطلبان تا پایان دهه اول آذر می‌توانند با مراجعه به سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از وضع خود مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها