ستاره مصری لیورپول شاید در المپیک 2020 به میدان برود.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۶۴
محمد صلاح و احتمال حضور در المپیک 2020

به گزارش جام جم آنلاین ، در صورت حضور محمد صلاح در تیم المپیک مصر برای حضور در بازی‌های 2020 توکیو، احتمالا لیورپول فصل بعد را بدون این بازیکن آغاز خواهد کرد.

صلاح 27 ساله که از سال 2017 از رم به لیورپول آمد، یکی از بازیکنان اصلی یورگن کلوپ به شمار می‌رود. وی در این فصل در 17 بازی موفق شده 9 گل به ثمر برساند.

در صورتی که فدراسیون فوتبال مصر، محمد صلاح را برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو به تیم ملی دعوت کند، وی فصل بعد را نمی‌تواند برای لیورپول بازی کند.

تیم فوتبال زیر 23 سال مصر با صعود به فینال رقابت‌های قهرمانی آفریقا، جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را کسب کرد. هر کشوری برای حضور در بازی‌های المپیک می‌تواند از 3 بازیکن بالای 23 سال استفاده کند به همین دلیل این احتمال وجود دارد صلاح در ترکیب مصر برای المپیک حضور داشته باشد.

غریب سرمربی تیم فوتبال مصر در این باره گفت: به عنوان یک مصری افتخار می‌کنم که صلاح برای لیورپول بازی می‌کند. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما خیلی زود است که در این مورد صحبت کنیم آیا او همراه ما به المپیک می‌آید یا خیر؟ من در مورد بازیکنانم فکر خواهم کرد تا بعد اسامی را اعلام کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها