جیپ جدیدترین مدل خودروی قدرتمند و توانای رانگلر مجهز به موتور اکودیزل را معرفی و عرضه کرد.
کد خبر: ۱۲۳۸۳۴۷
عبور از تمام محدودیت‌ها با جیپ رانگلر ۲۰۲۰ + تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، «زمان آن فرارسیده است که بدون محدودیت سفر کنید و تمامی موانع را پشت سر بگذارید» این توصیفی است که شرکت جیپ برای جدیدترین مدل خودروی پرطرفدار رانگلر بیان کرده است. رانگلر ۲۰۲۰ رویا‌های عاشقان سفر‌های خارج از جاده‌ای را محقق می‌سازد و بدون هیچ‌گونه مشکلی از تمامی مسیر‌ها عبور می‌کند.

مهندسان خودروی Wrangler EcoDiesel 2020 را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که می‌توان از آن به طور تخصصی برای سفر‌های آفرود استفاده کرد. در واقع این خودرو با قابلیت‌های ویژه خود توانایی عبور از مسیر‌های مختلف را داشته و تجربیاتی بی‌نظیر را برای راننده و سایر سرنشینان خودرو به ارمغان می‌آورد. به جرات می‌توان گفت رانگلر ۲۰۲۰ توانایی‌های واقعی خود را در مسیر‌های صعب‌العبور نشان داده و عملکردی به مراتب بهتر از هنگام حرکت در خیابان‌ها و بزرگراه‌های داخل شهر دارد. تصاویر منتشر شده از این اتومبیل نیز به وضوح نشان می‌دهد که چگونه رانگلر ۲۰۲۰ ار روی صخر‌ه‌های مختلف عبور می‌کند.

خودروی Wrangler EcoDiesel 2020، اتومبیلی مخصوص سفرهای آفرود

خودروی جیپ Wrangler EcoDiesel 2020 دارای موتور V6 با ظرفیت ۳.۰ لیتر و قدرت ۲۶۰ اسب‌بخار است. جیپ رانگلر تمامی انرژی مورد نیاز خود را از طریق سوخت دیزل تامین می‌کند. تمامی تجهیزات و قابلیت‌های این اتومبیل به گونه طراحی شده‌اند که ایمنی کامل در سفر را فراهم کرده و راننده را با مشکلاتی نظیر گیر کردن در مسیر و نقض فنی رو به رو نسازد.

راننده این خودرو قادر است با پرکردن باک ۱۸.۳ گالونی رانگلر ۲۰۲۰ مسافتی بیش از ۱۶۰۹ کیلومتر را طی کند و در اتمام سوخت از گالن‌های ذخیره که برای آن‌های جای مخصوصی روی بدنه در نظر گرفته شده است استفاده کند. یکی از نکات بسیار پراهمیت در خودرو‌های مخصوص آفرود راحتی سرنشینان در هنگام عبور از مسیر‌های پرپیچ و خم و دارای پستی و بلندی بسیار است. شاسی بندی و اسکلت این خودرو به گونه طراحی شده که تا بیشترین حد ممکن ضربات وارده را دریافت و در نتیجه تکان‌های جدید به داخل کابین منتقل نمی‌شود.

جیپ برای انتقال هرچه بهتر و پایداتره انرژی موتور به چرخ‌ها جعبه دنده ۸ سرعته را در رانگلر ۲۰۲۰ تعبیه کرده است. قیمت پایه این خودرو برابر ۳۹ هزار و ۲۹۰ دلار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها