رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه اغتشاشگران ‌در کرج اسلحه و شمشیر داشتند، گفت:‌ یکی از لیدرها‌ی آشوب تلاش داشت ‌آزادراه تهران ـ کرج را مسدود کند.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۷۱
اغتشاشگران ‌در کرج اسلحه و شمشیر داشتند / تلاش یکی از لیدرها‌ برای بستن آزادراه تهران ـ کرج

به گزارش جام جم آنلاین، عزیز اکبریان در گفتگو با تسنیم با اشاره به بررسی‌های میدانی خود از اماکن عمومی که طی چند روز گذشته توسط عده‌ای آشوبگر تخریب شد، اظهار داشت: ‌آتش‌زدن بانک‌ها و مراکز دولتی در کرج ‌به صورت سازماندهی شده ‌انجام شد و ‌مردم از این اقدام آشوبگران ‌ناراحتند چرا که ‌با تخریب اموال عمومی و آسیب به بیت‌المال، مشکلات برطرف نمی‌شود.

‌رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه نیمی از افراد دستگیر شده در استان، بومی ‌نیستند و از دیگر استان‌ها در کرج تشنج‌آفرینی کردند، افزود: به فرموده رهبری معظم انقلاب تخریب‌کنندگان اموال عمومی و مراکز دولتی از اشرارند و این موضوع به عینه در کرج مشاهده شد.

اکبریان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح سهمیه‌بندی تجمعات به صورت آرام و بدون هرگونه تجمع و درگیری در کرج دنبال شد، تصریح کرد: در یکی از موارد این افراد در دو گروه سازماندهی شده با رهبری یک لیدر سعی داشتند که آزادراه تهران ـ کرج را مسدود کنند و این موضوع که تعدادی از افراد از یک فرد دستور بگیرند نشان می‌دهد که این اقدامات سازمان‌‌دهی شده است.

وی با بیان اینکه این افراد حتی شعار هم نمی‌دادند و تنها برای آتش زدن و تخریب اموال عمومی و دولتی سازمان‌دهی شده بودند، تصریح کرد: این افراد امکانات‌ و وسایلی از جمله اسلحه، شمشیر و بنزین و وسایل مختلف با خود به همراه داشتند و مشخص بود که این امکانات از قبل تهیه و برای چنین مواقعی مورد استفاده قرار گرفته بود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیمی از افرادی که دستگیر شدند بومی کرج نیستند، تصریح کرد: این افراد از جاهای دیگر به البرز و شهر کرج آمده بودند و به دنبال زمان برای ایجاد ناامنی و آشوب بودند.

اکبریان با بیان اینکه مردم مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنند،گفت: قبل از سهمیه‌بندی و اجرای طرح باید اطلاع‌رسانی لازم در مورد این طرح انجام می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها