رئیس مرکزکنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 18 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۱۳
بارش برف و باران در محورهای 18 استان

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با فارس درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای استان‌های لرستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کردستان، قزوین، مرکزی، همدان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای فیروزکوه، هراز و کرج- چالوس و همچنین در ارتفاعات استان‌های البرز و تهران نیز بارش برف گزارش شده است.

وی به بارش باران در محورهای هشت استان اعم از خوزستان، فارس، قم، سمنان، گیلان، تهران و مازندران اشاره و بیان داشت: در محورهای کوهرنگ - مسجد سلیمان، خلخال- اسالم و قزوین- رشت در محدوده گردنه کوهین مه‌ گرفتگی و کاهش دید اعلام شده است؛ به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهرنگ- مسجدسلیمان و خلخال- اسالم را دارند توصیه می‌شود که حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

سرهنگ رحمانی، ترافیک در محورهای تهران- قم و تهران- ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت را پرحجم دانست و افزود: ترافیک در جاده مخصوص کرج- تهران، شهریار- تهران و آزادراه کرج به سمت تهران در مقاطعی سنگین و در برخی مقاطع نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به بارش برف و باران در 18 استان کشور از رانندگان درخواست کرد که با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز رانندگی کرده و تجهیزات زمستانی از جمله لباس گرم و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها