رییس پلیس راهور تهران ضمن اشاره به ترافیک سنگین در برخی مناطق تهران از شهروندان خواست تا از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۳۷۳۳۸
ترافیک سنگین در برخی نقاط تهران + اسامی خیابانها

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار مهماندار با بیان اینکه از امروز صبح بارش برف شدیدی همزمان با ساعات پیک ترافیک در تهران آغاز شد، اظهار کرد: از همان ساعات ابتدایی بارش برف پلیس و همکاران ما در شهرداری مشغول خدمت‌رسانی به مردم شدند اما بارش برف در برخی مناطق به قدری شدید بود که تلاش ما برای عبور و مرور جوابگو نبود.

وی در گفتگویی که با شبکه خبر داشت، ادامه داد: در حال حاضر ترافیک سنگینی از میدان ونک تا تجریش، جنوب به شمال شریعتی از پل قیطریه تا میدان قدس و جنوب به شمال بزرگراه چمران مشاهده می‌شود. همچنین خیابان کامرانیه و خیابان باهنر در حال حاضر غیر قابل تردد هستند.

رییس پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند، گفت: رانندگان حتما زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

همچنین عطایی - مدیرکل خدمات شهری شهردار تهران - نیز اظهار کرد: برف جزو بدیهیات شهری است و ما نیز در این‌باره غافلگیر نشدیم. در حال حاضر در مخزن‌های زرد رنگ شهری کیسه‌های شن قرار داده شده است تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها