رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد که به دلیل ترافیک شدید ناشی از بارش برف امروز شهروندان از ترددهای غیرضروری در برخی از محورها به طور جدی خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۰۱
توقف تردد در برخی از محورهای پایتخت به دلیل بارش برف/ از تردد غیرضروری خودداری کنید

صبح امروز بارش برف مناطق مختلف تهران به خصوص ناحیه‎های شمالی را به شدت درگیر ترافیک سنگین و غیرقابل کنترل کرده است.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این رابطه به خبرنگار جام جم آنلاین عنوان کرد: بارش برف از ساعت هفت صبح امروز در مناطق شمالی تهران آغاز شد که با توجه به شیب دار بودن این مناطق ریختن شن و نمک و البته برف روبی بسیار ضروری است. از آنجایی که این موارد انجام نشده تردد در معابر شمال تهران با مشکل مواجه شده است.

سردار مهماندار افزود: بسیاری از مسیرها به دلیل بارش برف و نشستن آن و همچنین فقدان برف روبی و پاشیدن شن و نمک غیرقابل تردد هستند. حتی در برخی از معابر رانندگان خودروها، خودروی خود را رها کرده و رفته اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: هم اکنون به دلیل بار ترافیکی بسیار سنگین امکان تردد در برخی نقاط مانند ولنجک، دربند، بلوار دانشجو، بلوار رشیدالدین فضل‎الله، خیابان ولی عصر، خیابان شریعتی از خیابان دزاشیب و در ادامه محورهای فرعی مثل خیابان فرمانیه و علوی و همچنین خیابان عمار تا سه راه یاسر، باهنر، خیابان کامرانیه شمالی، بلوار ارتش، بلوار اندرزگو، میدان دانشگاه آزاد در منطقه ۵، بلوار سیمون بولیوار، بلوار اشرفی اصفهانی، ستاری، بزرگراه های بابایی به غرب، امام علی به سمت شمال، چمران، صدر به سمت غرب، مدرس به شمال، چمران، یادگار امام، همت و همچنین شهید باکری وجود ندارد. این نقاط به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی، خودروها امکان حرکت ندارند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در برخی از این معابر وجود دارد، از هموطنان خواهش می کنم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش جام جم آنلاین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان یادآور شد: شایان ذکر است که در بلوارهای شهید آبشناسان و شهید ستاری تردد خودروها کاملاً متوقف شده و خودروها در این معابر، امکان تردد ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها