عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

آمریکا و اروپا دیگر قابل اعتماد نیستند / خروج از برجام در صورت ادامه این مسیر

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در رابطه با اخرین وضعیت برجام تاکید کرد: ما برای هر تصمیمی از سوی آمریکا و اروپا برنامه مشخص و مدونی داریم.
کد خبر: ۱۲۳۵۹۴۵
آمریکا و اروپا دیگر قابل اعتماد نیستند / خروج از برجام در صورت ادامه این مسیر

ولی الله نانواکناری عضو کمیبسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص گام پنجم کاهش تعهدات ایران در برجام تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه آمریکا و اروپا دیگر قابل اعتماد نیستند و ما مسیر خود را در راستای کاهش تعهدات خود در برجام محکم و قاطعانه برخواهیم داشت.

وی بازگشت تعهدات ایران به سطح اولیه شکل گیری برجام را منوط به بازگشت آمریکا به برنامه جامع اقدام مشترک دانست و تصریح کرد: در صورت تداوم این مسیر از سوی آمریکا و اروپا ما پیش بینی های لازم را انجام داده ایم و قاعدتا و بر اساس گزاره های عقلانی ادامه این مسیر از سوی طرف های غربی بستر را برای خروج کامل ایران از برجام مهیاتر می سازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از مختصات و شاخصه های گام پنجم در مسیر کاهش تعهدات ایران در برجام رونمایی نکرد اما تاکید کرد: ما برای هر تصمیمی از سوی آمریکا و اروپا برنامه مشخص و مدونی داریم و هر کنشی از سوی طرف های غربی ما را به سوی اجرایی کردن برنامه از پیش تعیین شده سوق خواهد داد. در خصوص گام پنجم نیز مولفه های آن را در زمان تعیین شده مطرح خواهیم کرد و مختصات دقیق آن را به اطلاع افکارعمومی خواهیم رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها