کد خبر: ۱۲۳۵۷۵۳
نکاتی که باید در هنگام خرید لاستیک دانلوپ بدانید

شرکت دانلوپ از سال 1985 علاوه بر ژاپن در آمریکای شمالی نیز مشغول ساخت تایرهای مختلف برای انواع وسایل نقلیه با کاربردهای مختلف است. محصولات دانلوپ شامل انواع تایر مناسب برای فصل‌های مختلف (زمستانی، تابستانی و...) و بر اساس نوع کاربری ( بزرگراه، آفرود و یخ و ...) می‌باشد. ویژگی اصلی تایر دانلوپ چسبندگی مناسب به زمین است که حس اعتماد و هدایت‌پذیری خودرو را در راننده ایجاد می­کند. به دلیل چسبندگی برتر دانلوپ سطح بالاتری از ترمزگیری خودرو را نسبت به سایر تایرها در اختیار خواهید داشت. ویژگی برتر دیگر تایر دانلوپ تولید صدای کم است که حس بی‌نظیری را در هدایت خودرو القا می­کند.

مشخصه فوق العاده دیگر تایر دانلوپ شاخص فرسایش مناسب نسبت به محصولاتی است که در همین محدوده قیمت لاستیک قرار دارند. به این معنی که در شرایط مساوی با داشتن تایر دانلوپ شما دیرتر به تعویض تایر نیاز پیدا می­کنید.

در نظرسنجی که در استرالیا از میان مارک‌های مختلف تایر بعمل آمده است تایر دانلوپ طی سال‌های 2018-2019 دومین تایر مطلوب از جنبه ­های عمر تایر، هدایت در شرایط خشک، ترمزگیری، هدایت در شرایط مرطوب و سروصدا شناخته شده است.

چگونه لاستیک دانلوپ مناسب خود را انتخاب کنیم؟

برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید بدانید که خودرو شما در چه شرایط آب و هوایی قرار است کار کند. همچنین باید بدانید شما همیشه در جاده آسفالته حرکت می­کنید یا ممکن است در جاده‌های خاکی و شنی و یا یخ زده نیز رانند­گی کنید. به علاوه باید بدانید خودرو شما و خصوصا سبک رانندگی شما چگونه است. آیا شتاب‌گیری و ترمزهای آرام دارید؟ آیا خودرو شما دارای گیربکس اسپرت و دینامیک است و از آنها زیاد استفاده می­کنید؟

دانلوپ برای تمام شرایط فوق تایر ویژه‌ای برای خودروی شما عرضه می‌کند.

تایر تابستانی دانلوپ:

شما می‌توانید تایرهای تابستانی را که برای شرایط تابستان عادی طراحی شده‌اند در تمام طول سال و در بسیاری از مناطق استفاده کنید. اگر چه باید به یاد داشته باشید که هنگامی که دما پایین‌تر از 7 درجه سانتی گراد باشد، عملکرد لاستیک کاهش می‌یابد. این تایرها طوری طراحی شده‌اند که ارائه عملکردی عالی در هر دو جاده مرطوب و خشک را داشته باشند. اگر در مکانی زندگی می‌کنید که هوا دائما گرم است تایرهای تابستانی در شرایط مرطوب نیز کشش چشمگیری را به شما ارائه می­دهند و باعث می‌شوند از رانندگی دقیق لذت ببرید. اگر می‌دانید که باید در برف و یخ رانندگی کنید، این لاستیک‌ها را به تایرهای زمستانی دانلوپ تغییر دهید.

تایر زمستانی دانلوپ:

این تایرهای زمستانی برای شرایط آب و هوایی سرد با 7 درجه سانتیگراد و پایین‌تر بهینه شده‌اند. لاستیک‌های زمستانی همچنین دارای آج‌هایی هستند که به منظور به حداکثر رساندن قدرت و ترمزگیری فوق‌العاده خوب در برف و یخ طراحی شده‌اند.
تایرهای زمستانی دانلوپ برای شدیدترین شرایط آب و هوایی زمستانی از جمله برفک، برف، یخبندان و یخ تقویت شده‌اند. این تایرها از میان تولیدات مختلف دانلوپ بالاترین سطح رضایت را در بین سایر محصولات داشته‌اند. اگر در مکانی زندگی می‌کنید که اغلب شاهد بارش برف و ایجاد یخ بندان هستید باید بدانید که تایرهای زمستانی دانلوپ کاملا مناسب شما به بازار عرضه شده‌اند. با این حال به خاطر داشته باشید که لاستیک‌های زمستانی برای تمام فصل‌ها طراحی نشده‌اند و پس از گرم شدن هوا، آنها را باید با تایرهای تابستانی یا تمام فصل تعویض کنید.

تایرهای تمام فصل دانلوپ:

همانطور که از نام این محصول پیداست لاستیک تمام فصل دانلوپ گزینه بسیار خوبی برای عملکرد همه جانبه و متناسب با تنوع و سطح گسترده‌ای از آب و هوا مانند باران، برفک و حتی برف سبک است. اگر شما در مکانی زندگی می­کنید که با شرایط آب و هوایی متنوعی روبرو هستید، تایرهای چهار فصل دانلوپ برای شما مناسب است. با این حال، اگر می­دانید که به طور منظم باید در برف یا یخ رانندگی کنید، بهتر است تایرهای زمستانی را برای ماه‌های سردتر سال در نظر بگیرید. قابل توجه است که شرایط آب و هوایی ایران نیز به گونه‌ایست که این نوع تایرها در بیشتر موارد کاربری خوبی دارند.

یکی از تکنولوژی و نوآوری‌های تایرهای دانلوپ سپر صوتی است. این فن‌آوری سطح صدای داخل خودرو را تا 50 در صد کاهش می‌دهد.
این کار با اتصال یک لایه فوم پلی اورتان پیشرفته به سطح داخلی لاستیک برای کاهش انتقال سر و صدای تایر به داخل کابین، بدون آسیب رساندن به قابلیت‌های عملکردی، عملی شده است.

خرید لاستیک دانلوپ

اگر با دنیای اینترنت دوست باشید که این روزها اجتناب ناپذیر است، برای خرید لاستیک خودروی خود ابتدا قیمت لاستیک‌ها را در فروشگاه‌های اینترنتی قطعات خودرو بررسی می‌کنید. اما تنها قیمت مهم نیست بلکه اطمینان بالا به فروشگاهی که می‌خواهید از آن خرید خود را انجام دهید، بسیار مهم‌تر خواهد بود. در صورتی که از مکانی که خریداری می‌کنید مطمئن باشید می‌دانید که قیمت‌ها مناسب بوده و همچنین کالایی با کیفیت را دریافت خواهید. فروشگاه اینترنتی یدک لند آن فروشگاهی خواهد بود که شما به دنبالش هستید و به آن اعتماد خواهید کرد.

هنگامی که برای خرید لاستیک دانلوپ به یدک لند یا هر فروشگاه دیگری مراجعه می­کنید در نگاه اول قیمت لاستیک را بالا می‌بینید اما در نظر داشته باشید شما دومین لاستیک برتر دنیا را با تکنولوژی برتر خریداری می­کنید. توجه کنید که عمر بالا قیمت لاستیک دانلوپ را توجیه می‌کند و شما به این زودی­ها نیازی به تعویض لاستیک نخواهید داشت. نکته مهم دیگر این است که لاستیک دانلوپ زمانی که حتی نیمی از عمر خود را سپری کرده است عملکرد بسیار بالاتری نسبت به خیلی از تایرها حتی در حالت نو دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها