مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی هفته جاری برای بیشتر مناطق کشور برقراری جو پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۶۰
آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه با توجه به تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۱۲ آبان) در سواحل دریای خزر و برخی مناطقی از شمال شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: فردا (۱۳ آبان) نیز در سواحل دریای خزر، جنوب غرب، شمال فارس، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی فردا (۱۳ آبان) بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست،گفت: از روز سه شنبه تا پنجشنبه (۱۴ تا ۱۶ آبان) در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ آبان) کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد برای سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و طی امروز برای نیمه شرقی کشور به‌ویژه استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر امروز نیز مواج است.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۳ آبان) قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه رگبار و رعد و برق و وزش باد و با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۴ آبان) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها