سخنگوی وزرات خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود به سخنان همتای آمریکایی خود مبنی بر تحریم‌های جدید واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۳۳
پاسخ سخنگوی وزارت خارجه ایران به اظهارات همتای آمریکایی خود

به گزارش جام جم آنلاین، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود به توئیت همتای آمریکایی خود واکنش نشان داد.

مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را تشریح کرد.

بر این اساس، اورتگاس در توئیتر خود نوشت: آمریکا با هدف قرار دادن بخش ساخت و ساز ایران به دنبال تشدید فشار‌ها بر تهران است.

او اضافه کرد: بخش عمرانی ایران تحت نظر سپاه پاسداران است که (از دید ما) یک سازمان تروریستی است. به همین دلیل هر فرد یا نهادی که اقدام به فروش و تامین مواد برای بخش عمرانی این کشور کند، تحت تحریم‌های آمریکا قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ دیشب وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای از تحریم بخش ساخت و ساز ایران خبر داد.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: بخش ساخت و ساز در ایران که به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت کنترل سپاه پاسداران و در راستای منافع این نهاد است به لیست تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا افزوده شد.

آمریکا همچنین از تحریم چهار ماده راهبردی به عنوان موادی که در برنامه هسته ای، نظامی و موشکی ایران استفاده می‌شود خبر داد. با این وجود، نام این چهار ماده راهبردی جدید که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته اعلام نشده است.

متن توئیت موسوی به این شرح است:

فشار حداکثری شما با تاب آوری حداکثری، تدبیر و امید ما خنثی می‌شود. ما از این مرحله دشوار هم با افتخار مانند چهار دهه گذشته عبور خواهیم کرد تا زمانی که یاد بگیرید با ملت ایران با احترام سخن بگوئید و به تعهدات خود بازگردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها