بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ آبان) در شرایط مطلوب قرار خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۳۵۲۱۵
برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، طی صبح امروز (۱۰ آبان) در بیشتر مناطق شهر تهران کیفیت هوا به دلیل کاهش تردد خودروها و وزش باد در شرایط مطلوب قرار خواهد داشت.

با کاهش سرعت باد طی روز غلظت آلاینده‌ها روند افزایشی دارد و تا شب در برخی مناطق پردد وضعیت نامطلوب کیفیت هوا برقرار می‌شود گرچه با افزایش سرعت باد در ساعات پایانی جمعه، پراکندگی آلاینده‌ ها و بهبود کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

این شرایط جوی تا صبح فردا (۱۱ آبان) ادامه دارد و کیفیت هوای پایتخت در اکثر مناطق وضعیت مطلوب خواهد داشت. در طول روز نیز با حاکمیت جو آرام غلظت آلاینده‌ها روند افزایشی پیدا می‌کند ولی با افزایش سرعت باد در بعد ازظهر شرایط را برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم و پیش‌بینی می‌شود که در اواخر وقت فردا کیفیت هوای اکثر مناطق در محدوده سالم قرار گیرد.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۷ در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۵۶ همچنان در شرایط سالم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها