هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۳۵۱۹۴
جنگ سرخابی‌ ها در تبریز / آقا معلم و پیکان به هم رسیدند

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد که مصاف تیم های تراکتور تبریز و استقلال تهران از حساسیت بالایی برخوردار است.

گل‌گهر – پیکان/ جمعه ساعت ۱۵:۱۵/ ورزشگاه امام‌ علی (ع) سیرجان

سیرجانی‌ها یکی از ۳ تیمی هستند که هنوز بردی در لیگ نوزدهم کسب نکرده‌اند و پس از کنار رفتن وینکو بگوویچ از تیم‌شان، مجید جلالی را روی نیمکت خود می‌بینند. جلالی هم با اضافه کردن فرهاد پورغلامی به کادر فنی خود به دنبال اولین ۳ امتیاز تاریخ سیرجانی‌ها در لیگ برتر است.

گل‌گهر هر ۴ بازی قبلی خود در لیگ را با شکست پشت سر گذاشته است و با ۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد. تقابل جلالی با تیم سابق خود یکی از اتفاقات این هفته لیگ خواهد بود.

پیکان هم پس از ۳ هفته ناکامی، بازی هفته قبل خود مقابل ذوب‌آهن را با برد پشت سر گذاشت و با ۸ امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

شهریار مغانلو، با ۶ گل از تیم پیکان آقای گل فعلی لیگ نوزدهم لقب گرفته است. نکته جالب درباره خودروسازان زدن ۱۵ گل در لیگ امسال است که از این حیث آن‌ها را صاحب عنوان برترین خط حمله کرده است. البته پیکانی‌ها به خاطر دریافت ۱۵ گل، با تفاضل گل صفر رو به رو هستند.

داور: پیام حیدری
کمک ها: رحیم شاهین – ایوب غلامزاده
کمک داوران اضافی: محمدرضا تارخ – ایمان کهیش
داور چهارم: حامد صفایی
ناظر: حسین خانبان

تراکتور – استقلال / جمعه ساعت ۱۸:۰۰/ ورزشگاه یادگار امام تبریز

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ، پرشور‌های تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهر، میزبان استقلال هستند.

تراکتوری‌ها نخستین شکست فصل خود را هفته گذشته مقابل آبادانی‌ها تجربه کردند. بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات این تیم خبر بسیار خوبی برای مصطفی دنیزلی محسوب می‌شود.

بازیکنان تراکتور به تازگی شارژ مالی شده‌اند تا با روحیه مضاعف مقابل استقلالی‌ها قرار بگیرند. تراکتور از ۵ بازی گذشته خود صاحب ۴ پیروزی شده و حالا فقط با اختلاف یک امتیاز نسبت به سپاهان در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

اما استقلالی‌ها که روند رو به رشدی را طی می‌کنند در ۵ بازی اخیر خود در جام حذفی و لیگ به پیروزی رسیدند و حالا برای تداوم برد‌های خود کار سختی در استادیوم یادگار امام تبریز دارند.

آخرین برد استقلالی‌ها مقابل تراکتور در تبریز به ۷ سال پیش و لیگ یازدهم باز می‌گردد که تیم پرویز مظلومی با ۲ گل تراکتور آن روز‌های قلعه‌نویی را شکست داد.

مورد نگران کننده برای هواداران استقلال‌،تمرین نکردن تیم‌شان در روز سه‌شنبه است. موضوعی که گفته می‌شود به دلیل بدهی این باشگاه به ۲ مجموعه‌ای است که آبی‌پوشان با آنها قرارداد دارند.

سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت همچنان غایب استقلال در این بازی خواهد بود، اما چشمی و قائدی مشکلی برای همراهی تیم شان در این بازی نخواهند داشت.

داور: بیژن حیدری
کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – آرمان اسعدی
کمک داوران اضافی: اشکان خورشیدی – محمدرضا اکبریان
داور چهارم: سعید قاسمی
ناظر: اسماعیل صفیری

ذوب‌آهن – شاهین شهرداری/ جمعه ساعت ۱۸:۰۰/ ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تنها نماینده ایران در رقابت‌های دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا، این روز‌ها اصلا حال و روز خوبی ندارد و یکی از ۳ تیمی است که همچنان در حسرت نخستین برد فصل باقی مانده است.

منصوریان یک بار دیگر فصل را با تیم‌های تحت هدایتش بد آغاز کرده و هر ۳ بازی گذشته اش را با شکست پشت سر گذاشته است.

عجیب‌تر از همه درگیری منصوریان و یکی از هوادارن ذوب‌آهن در جریان تمرین روز دوشنبه ذوبی‌ها است.

موضوعی که ابتدا از آن با عنوان درگیری فیزیکی یاد می‌شد، اما ساعتی بعد مطرح شد که درگیری، فقط لفظی بوده است. به هر حال نتیجه نگرفتن منصوریان در این بازی خانگی مقابل تیم قعر نشین لیگ نوزدهم، می‌تواند حکم اخراج او را امضا کند.

در آن سوی میدان، شاهین شهرداری هم حال و روز خوبی ندارد و غیر از اینکه در انتهای جدول قرار گرفته، هر ۵ بازی قبلی خود را به رقبا واگذار کرده که آخرین آن شکست ۵ بر صفر مقابل پرسپولیس در بوشهر است.

شاهینی‌ها هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده‌اند و با وجود اینکه روز‌های گذشته از توافق قطعی علیرضا مرزبان با این تیم خبر داده شد، این مربی ۶۰ ساله اصل خبر را تکذیب اما از علاقه خود برای هدایت شاهین صحبت کرد.

داور: سیدعلی اصغر مومنی
کمک ها: عسگر محمدی – محمد راهی
کمک داوران اضافی: میثم حیدری – امیرسامان سلطانی
داور چهارم: قهرمان نجفی
ناظر: مسعود مرادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها