کد خبر: ۱۲۳۵۱۷۴
کاربرد سنگ دهبید در ساختمان ها

بسیاری از افراد به هنگام خرید سنگ جهت ساختمان خود و یا دکوراسیون داخلی به این فکر فرو می روند که چه سنگی را انتخاب نمایند و آیا سنگی که انتخاب می کنند با شرایط محیطی و آب و هوایی آن ها سازگاری دارد یا خیر؟ آیا سنگ مورد نظر در مقابل فشار های فضای مربوطه مقاومت دارد ؟ آیا سنگ مورد نظر برای شستشو مناسب است یا خیر؟

البته این موارد صرفا گوشه کوچکی از سوالاتی است که ذهن شما را به تکاپو وا میدارد. این روز ها بیشتر مردم در بین انبوهی از انتخاب هایی که برای خرید سنگ ساختمان دارند سنگ دهبید شایان را بر می گزینند.

این سنگ دارای ویژگی ها و مشخصه های بسیار زیادی است که مجموع آن ها سبب شده تا این سنگ در صدر انتخاب های افراد قرار بگیرد.

اگر شما نیز تمایل دارید تا این مشخصه ها و فاکتور ها را بدانید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

سنگ دهبید و مزیت های آن

سنگ دهبید یکی از کانی های طبیعی ایران است که منابع آن در استان فارس و شهرستان خرم بید قرار دارد و بخش اعظمی از نیاز مرمریت کشور از این منطقه تامین می شود . یکی از مزیت های سنگ دهبید میزان بسیار پایین جذب رطوبت است به گونه ای که میزان جذب آب و رطوبت در این سنگ در حدود صفر قرار دارد.

ساب پذیری عالی یکی دیگر از مشخصه های سنگ دهبید می باشد که به لطف تراکم بالای این سنگ ممکن شده است.

این قابلیت سبب می شود تا نه تنها کار با این سنگ بسیار آسان تر باشد بلکه عملکرد و بازدهی آن نیز در شرایط محیطی بسیار بیشتر باشد.

این تراکم بالا سبب شده است تا این سنگ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد و این فاکتور سنگ دهبید را برای مکان های پر تردد مناسب نموده که این به نوبه خود یک فاکتور حیاتی برای خریداران است.

درخشش بسیار بالا از دیگر مشخصه هایی می باشد که این سنگ در بطن خود جای داده است به گونه ای که اکثر آرشیتکتها بصورت ویژه سنگ دهبید را برای فضا هایی با نور کم توصیه می کند چرا که می داند این سنگ با درخشش خود می تواند نور بیشتری را به فضا بدهد و این از لحاظ زیبایی و روشنایی اهمیت بسیار زیادی برای فضا های کم نور دارد.

لازم به ذکر است که این درخشش نیز در فضاهای پر نور می تواند جذابیت و جلوه ای بی نظیر به محیط و فضای شما بدهد چرا که کمک می کند تا نور موجود انعکاس بیشتری داشته باشد که این مورد سنگ دهبید را به انتخاب اصلی برای فضا هایی همچون سالن ها ، لابی ها ، تالار ها ، فضا های مسکونی و... تبدیل کرده است.

مزیت دیگری که در سنگ دهبید وجود دارد تنوع رنگ بسیار بالای آن می باشد به گونه ای که سنگ دهبید را می توان در رنگ های کرم مایل به سفید تا رنگ نسکافه ای و قهوه ایی تیره تهیه نمود و همین امر دست خریداران و طراحان دکوراسیون را برای انتخاب باز گذاشته است .

بیشتر بدانید : سنگ دهبید مشکی

مجموع این فاکتور ها سبب شده تا سنگ دهبید برای خریداران محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد اما همین محبوبیت سبب شده تا تقاضایی ایجاد شود و نسبت به آن نیز عرضه و رقابتی ایجاد شود که گاهاً مانع رسیدن خریداران به محصول مناسب می شود .

شرکت نگین ارم یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سنگ دهبید در کشور است که توانسته ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی ، امتیازات بسیاری را هم به خریداران خود عرضه نماید .

چرا شرکت نگین ارم؟

شرکت نگین ارم یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید سنگ دهبید است که با توجه به کیفیت بالا و قیمت رقابتی که دارد توانسته توجه خریداران را به خود جلب کند . این شرکت جزو معدود شرکت هایی است که برای استخراج و تولید سنگ دهبید از فناوری های روز ایتالیا استفاده می کند و همین مورد نیز سبب شده تا خروجی این شرکت در مقایسه با دیگر شرکت ها به لحاظ کیفیت در سطح بالاتری قرار گیرد .

مهم ترین مشخصه شرکت نگین ارم را می توان اختراع و بکار گیری دستگاه سورت پلاس دانست.
این دستگاه بصورت انحصاری و بعد از تلاش سه ساله متخصصن شرکت نگین ارم تولید و به ثبت رسیده است و تنها دستگاه اختصاصی سورت در جهان می باشد .

این دستگاه به شیوه ای بسیار دقیق سنگ ها را از لحاظ کیفیت و رنگ بررسی می کند و آن ها را در دسته های جداگانه قرار می دهد .

دسته بندی این سنگ ها کمک می کند تا خریداران بتوانند محصولات یک دست خریداری نمایند و بدین ترتیب فضایی که سنگ کاری می نمایند کاملا یک دست و زیبا باشد و این از لحاظ بصری یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می شود که صرفا می توان با شرکت نگین ارم تجربه نمود.

اما این تنها مزیت شرکت نگین ارم نیست بلکه مشاوره تخصصی رایگان ، قیمت رقابتی و تامین سریع سنگ دهبید ٬نمایشگاه ها و انبار های بزرگ در کشور سبب شده است تا تجربه خرید سنگ دهبید از شرکت نگین ارم بسیار متفاوت تر باشد.

تلفن تهران: ۱۶۱۸
تلفن شهرستان: ۰۲۱۲۲۲۲۷۸۹۹
negineram.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها