تاجر چینی برای از دور خارج کردن رقیب تجاری خود به دام پرونده جنایی پیچیده‌ای افتاد.
کد خبر: ۱۲۳۵۱۶۶
پرونده جنایی عجیبی که تاجر چینی، خود را گرفتار آن کرد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده‌ای که اخیراً در دادگاه نانینگ (چین) مورد بررسی قرار گرفته، نه تنها غیر معمول، بلکه بسیار پیچیده است.

ماجرا از اینجا شروع شد که تان یووهی تاجر چینی برای کنار زدن رقیب تجاری خود تصمیم به قتل او گرفت. این تاجر چینی قاتلی را استخدام کرد تا به هدف خود برسد. شی گوانان قاتلی بود که قرار شد رقیب تاجر را بکشد، بنابراین ۲۸۲۰۰۰ دلار دریافت کرد، اما او اینکار را به نفر دوم سپرد و مبلغ ۱۴۱۰۰۰ دلار به او داد.

نفر دوم نیز حاضر به قتل نشد و آن را به نفر سوم واگذار کرد و مبلغ ۱۳۰۰۰۰ دلار به او داد. در نهایت نفر سوم نیز حاضر نشد دست‌های خود را به خون آلوده کند و مبلغ ۱۴۰۰۰ دلار به نفر چهارم داد.

از آنجایی که این دستمزد برای قتل رقیب تاجر بود، قاتل منتخب تصمیم گرفت تا ماجرا را برای قربانی شرح دهد و او را از دسیسه رقیبش مطلع نماید و از این طریق پول بیشتری دریافت نماید، اما قربانی حاضر نشد تا پولی پرداخت نماید و به پلیس شکایت کرد.

پلیس پس از ردیابی و تحقیق به نفر اولی که قصد قتل را داشت رسید و او را دستگیر کرد. اکنون هر پنج نفر بازداشت شدند و در انتظار حکم دادگاه برای حبس هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها