رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: مرغداران عرضه مرغ را به گونه‌ای مدیریت می‌کنند که سطح قیمت‌ها آن طور که مدنظر آن‌ها است حفظ شود.
کد خبر: ۱۲۳۵۱۴۵
مرغ دوباره پر کشید

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، مهدی یوسف خانی درباره آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: طی سه روز اخیر قیمت در بازار افزایشی بوده به گونه‌ای که قیمت مرغ زنده به ۹ هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی افزود: قیمت مرغ در کشتارگاه ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان، قیمت پخش ۱۳ هزار تومان و قیمت در واحد‌های خرده فروشی ۱۴ هزار تومان است.

وی درباره اختلاف قیمت مرغ در بازار با قیمت مصوب گفت: مرغداران در حالی که باید مرغ را طبق قیمت مصوب ۸ هزار و ۵۵۰ تومان عرضه کنند اما، با قیمت ۹ هزار و ۲۵۰ تومان عرضه می‌کنند و واحد‌های صنفی با سود قانونی آن را به فروش می‌رسانند.

یوسف خانی خاطرنشان کرد: مرغداران عرضه مرغ را به گونه‌ای مدیریت می‌کنند که سطح قیمت‌ها آن طور که مدنظر آن‌ها است حفظ شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره بر اینکه نظارتی بر مرغداران صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: نوسان موجود در بازار مرغ به دلیل متغیر بودن تقاضا و همچنین مدیریت عرضه توسط مرغداران است.

وی گفت: با توجه به بالا بودن تولید احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها