گرث بیل یک ماهی می شد که دوباره به بازیکنی محبوب در رئال مادرید تبدیل شده بود اما ناگهان دوباره ورق برگشت.
کد خبر: ۱۲۳۵۱۳۳
گرث بیل؛ تخته گاز تا قعر نفرت هواداران!‌(عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، بیل در دو فصل اخیر منفورترین بازیکن رئال بوده، آن هم به دلیل نمایش های ضعیفش. هواداران در فصل گذشته تا توانستند او را هو کردند اما او با ارائه بازی های خوب در ترکیب رئال در این فصل دوباره دل آنها را به دست آورده بود که البته همه چیز را ناگهان به دست خود خراب کرد.

او روز گذشته بدون هماهنگی باشگاه به لندن رفت تا جهت پیوستن به یک تیم چینی مذاکره کند. این خبر سفت و سخت از سوی اطرافیان او تکذیب می شود. در حالی که شایعات اختلاف دوباره او و زیدان به گوش می رسد اتفاق دیگری افتاد تا دوباره تخته گاز به سمت منفور شدن برود. او در هنگام بازگشت از لندن به مادرید رفتار بدی با یکی از هواداران کم سن و سال رئال مادرید داشت.

این کودک خردسال با اصرار از بیل درخواست عکس و امضا را داشت اما در نهایت به هدف خود نرسید و بیل با نگاهی سرد به کودک و با حالتی بی تفاوت از کنار این قضیه عبور کرد و حاضر به توقف و دادن عکس و امضا به او نشد. اتفاقی که واکنشی هایی منفی را در رسانه های اسپانیایی به دنبال داشت.

در هر صورت شرایط برای ستاره ولزی در رئال اصلا خوب پیش نمی رود و خیلی ها معتقدند او آخرین ماه های حضورش در مادرید را پشت سر می گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها