با فرا رسیدن تابستان استقبال مردم از تفریحات آبی اوج می گیرد اما سوال اینجاست که چرا برخی استخرها مثل سرزمین موج های آبی ارومیه با استقبال بیشتری مواجه می شوند؟
کد خبر: ۱۲۳۵۰۱۳
معرفی بزرگترین پارک آبی آذربایجان غربی

به گزارش جام جم آنلاین، موج های آبی ارومیه یکی از استخرهایی است که در روزهای گرم تابستان با استقبال خوب طرفداران تفریحات آبی و اهالی شهر ارومیه و شهرهای اطراف و گردشگرانی که ارومیه و استان آذربایجان غربی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند، مواجه شده است. اقبال و توجه مردم از پیر و جوان و کودک و زن و مرد به استخر و تفریحات آبی در تابستان عجیب نیست اما سوال اینجاست که چرا سرزمین موج های آبی ارومیه با استقبال بیشتری از سوی علاقه مندان استخر مواجه می شود؟ در ادامه استخر بلیط شما را با ویژگی ها و مزیت های سرزمین موج های آبی ارومیه آشنا می کند.

رعایت استانداردها و الزامات بهداشتی

تن سپردن به آب استخر فقط هنگامی دلپذیر و مفرح است که از کیفیت و بهداشت آب و محیط استخر مطمئن باشیم. این موضوعیست که در صدر اولویت پرسنل و مدیران سرزمین موج های آبی ارومیه قرار دارد. آب استخرها و همچنین تمام محیط مجموعه سرزمین موج های آبی به طور منظم توسط کارشناسان کنترل کیفیت این مجموعه مورد بررسی قرار می گیرد و علاوه بر این، بازرسان اداره کل نظارت بر بهداشت اماکن عمومی نیز، بهداشتی بودن آب و محیط این مجموعه را در بازرسی های دوره‌ای و سرزده خود مورد تایید قرار داده اند.

مساحت و فضای گسترده

هیچ کس تمایل ندارد وقتی برای تفریح یا شنا کردن به استخر مراجعه می کند با تراکم و شلوغی مواجه شود و محیط شلوغ استخر و در اختیار نداشتن فضای کافی برای تفریح و شنا، در بسیاری از استخرها موجب نارضایتی علاقه مندان به تفریحات آبی است. این معضل در سرزمین موج های آبی ارومیه جایی ندارد و مساحت 1400 متر مربعی این مجموعه که امکان پذیرش 1000 نفر را به صورت همزمان فراهم کرده، جایی برای تراکم و شلوغی و نارضایتی استخردوستان باقی نمی گذارد.

کامل بودن امکانات

وقتی علاقه‌مندان تفریحات و ورزش های آبی به یک پارک آبی مراجعه می کنند انتظار دارند امکاناتی که این مجموعه در اختیار آنها قرار می دهد، کامل باشد.

سرزمین موج های آبی ارومیه علاوه بر استخرهای استاندارد بزرگسالان و کودکان به جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، کافی شاپ، سرسره آهسته و حمام ترک مجهز است. ضمنا پارکینگ اختصاصی این مجموعه نیز در خدمت مراجعان قرار دارد تا امکانات سرزمین موج های آبی ارومیه از هر نظر تکمیل باشد.

ایمنی؛ اصل اول ورزش و تفریحات آبی

شاید هر از چند گاه در رسانه ها و شبکه های اجتماعی یا از دوستان و آشنایان درباره حوادثی که در محیط استخرها اتفاق می افتد یا حتی از غرق شدن افراد در برخی استخرها مطلع شوید. اگر محیط یک استخر یا یک مجموعه پارک آبی بر اساس معیارهای استاندارد طراحی و ایمن سازی نشده باشد و یا پرسنل و مسئولان نجات غریق در این مجموعه ها به درستی به وظایف خود عمل نکنند، وقوع چنین حوادثی اجتناب ناپذیر است. این در حالیست که در مجموعه سرزمین موج های آبی ارومیه استانداردهای ایمنی به خوبی طراحی و اجرا شده و پرسنل اجرایی و مربیان نجات غریق نیز با نظارت دقیق خود بر استخرها و مجموعه امکانات پارک آبی، ایمنی را درحد مطلوب در این مجموعه ایجاد می کنند.

امکان استفاده از تخفیف های فوق العاده

نکته مهم دیگری که سرزمین موج های آبی ارومیه را در نظر علاقه مندان به استخر و تفریحات آبی جذاب جلوه می دهد امکان استفاده از تخفیف های فوق العاده در این مجموعه است. قطعا شما هم با ما موافقید که لذت احساس سبکی و رهایی که در پی شنا و تفریح در آب به انسان دست می دهد با استفاده از تخفیف و خرید بلیط استخر با قیمت مناسب دوچندان می شود!

سرزمین موج های آبی ارومیه ، اولین ومجهزترین پارک ابی استان آذربایجان غربی ، واقع در 6 کیلومتری جاده سنتو(مهاباد) جنب تالار اروس واقع شده است و اهالی ارومیه و گردشگرانی که این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند می توانند برای تهیه بلیط استخر موج های آبی ارومیه با تخفیف ویژه به سایت استخر بلیط مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها