جسد مدیر بیمارستان لقمان روز چهارشنبه در تونل توحید پیدا شده و حالا پلیس جنایی به موضوع ورود کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۷۴
ماجرای کشف جسد مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، جسد دکتر نادر حقی 55 ساله - مدیر بیمارستان لقمان روز چهارشنبه در تونل توحید پیدا شده است.

بنا بر اعلام اورژانس، علت مرگ سانحه رانندگی گزارش شده است.

ظهر روز چهارشنبه اول آبان مأموران کلانتری ۱۰۸ نواب از کشف بدن نیمه جان یک مرد داخل تونل توحید با خبر شده است و با کمک امدادگران اورژانس وی به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد مرد میانسال جان باخت. بدین ترتیب موضوع به بازپرس ویژه قتل اعلام شد.

طبق اطلاعات اعلام شده کنار این مرد میانسال یک دستگاه موتورسیکلت پیدا شده بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مرگ وی بر اثر تصادف بوده است.

گفتنی است؛ نادر حقی متولد 1343 فارغ التحصیل رشته پزشکی در سال 1374 و دوره MPH مدیریت سلامت در بلایا از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1389 است.

وی در اوایل دهه 80 به عنوان پزشک آمبولانس در مرکز اورژانس تهران شروع به فعالیت کرد و از سال 1384 تا 1386 به عنوان معاون پزشکی و قائم مقام مرکز اورژانس تهران منصوب شد.

از سال 1386 تا 1390 به عنوان معاون آموزش و پژوهش در مرکز اورژانس تهران فعالیت و از سال 1390 تا 1394 مسئول واحد کنترل کیفیت بود.

مرحوم نادر حقی منیع مدیر بیمارستان لقمان عصر روز چهارشنبه یکم آبان 1398 در اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها