کاربران رسانه‌های اجتماعی بعد از رونمایی از لوگوی بازی‌های 2024 پاریس شوخی‌های جالبی عنوان کردند.
کد خبر: ۱۲۳۴۲۴۶
شوخی‌های جالب با لوگوی بازی‌های المپیک 2024 +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، شب گذشته کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2024 پاریس از لوگوی جدید این بازی‌ها رونمایی کرد.

این طرح جدید مشعل المپیک با مدال طلا را به نمایش می‌گذارد. برگزارکنندگان این بازی‌ها می‌گویند لوگوی جدید نمادی از ورزش، المپیک و فرانسه است.

این لوگو به صورت مشترک برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی این لوگوی جدید باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی شوخی‌های جالبی را مطرح کنند. برخی از کاربران می‌گفتند این آرم بیشتر شبیه به یک سایت دوست‌یابی یا سالن آرایش مو است!

در این لوگو، «لب» و «مو» نیز به چشم می‌خورد که یادآوری تصویر ماریانا به عنوان نمادی از حضور زنان برای نخستین بار در المپیک 1900 پاریس است. بعد از رونمایی از این لوگو بسیاری از مردم از این طرح به عنوان ادای احترام مناسب به فرانسه و المپیک قدردانی کرده‌اند اما لوگوی جدید باعث شوخی‌های آنلاین هم شده است.

برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی گفتند که این طرح جدید شبیه به یک زن شیک و مدرن پاریسی است تا نمادی از ماریانا، در حالی که برخی دیگر اعلام کردند که طراحان ظاهراً از آرم یک اپلیکیشن محبوب استفاده کرده‌اند.

یکی از رایج‌ترین شوخی‌ها در مورد لوگوی جدید این بود که به نظر می‌رسد لوگوی جدید مانند یک تبلیغ برای سالن مو یا یک محصول باشد.

یکی از کاربران توئیتر به زبان فرانسه پرسید «آیا این تبلیغی برای یک نوع شامپو است؟» فردی در پاسخ نوشته است:«سالن موی جدید در سال 2024 در پاریس افتتاح خواهد شد!»

برخی نیز نوشته‌اند لوگوی جدید شبیه به ایموجی و شخصیت‌های کارتونی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها