سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:اگر هر بازیکنی در نظم و انضباط تیمی ما حضور نداشته باشد من باز هم این تصمیم را می‌گیرم، ارزش فنی یک بازیکن با رفتاری که او انجام می‌دهد متفاوت است.
کد خبر: ۱۲۳۳۵۸۶
استراماچونی:برای فردا نگرانی‌های خودم را دارم

به گزارش جام جم آنلاین ، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و سایپا اظهار داشت: بازی فردا قطعا بازی سختی برای استقلال خواهد بود و یکی از دلایل این موضوع این است که ما انرژی زیادی در مسابقه جام حذفی صرف کردیم و برای من خیلی سخت است در این شرایط از بازیکنانی استفاده کنم که در چند بازی پشت سر هم به میدان رفته‌اند.

استراماچونی افزود: یکی از دلایل برای سختی بازی این است که سایپا یک روز بیشتر از ما استراحت کرده است اما ما به این تیم احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه صالح مصطفوی توانسته به تیم و شما کمک کند یا نه،‌ اظهار داشت:‌ شما اطلاعات بیشتری از ما دارید. من صالح مصطفوی را می‌شناسم. او با والتر زنگا کار کرده بود و با ما همکاری می‌کند اما قراردادی امضا نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که شما روز گذشته علی دشتی را از حضور در تمرینات منع کردید و با این شرایط به نظر می‌رسد دست‌تان خالی تر از گذشته شده است، گفت: قطعا همین طور است. وقتی یک بازیکن کمتر داشته باشیم برای هیچ کسی خوب نیست. اما ارزش کار ما به این مسائل ربطی ندارد. اگر هر بازیکنی در نظم و انضباط تیمی ما حضور نداشته باشد من باز هم این تصمیم را می‌گیرم. ارزش فنی یک بازیکن با رفتاری که او انجام می‌دهد متفاوت است. شما می‌توانید بهترین بازیکن باشید اما اگر رفتار حرفه‌ای نداشته باشید خوب نیست.

استراماچونی در مورد اینکه استقلال مقابل گل‌گهر، گل‌ریحان و فجر سپاسی پیروز شد اما موقعیت‌های زیادی از دست داد و فکر می‌کنید مقابل سایپا بتوانید مثل بازی‌های قبل در دقایق پایانی گل بزنید و پیروز شوید، گفت:‌همانطور که گفتم بازی فردا فوق‌العاده سخت خواهد بود. به دلایل مختلف نگرانی‌های خودم را دارم به همین دلیل به بازیکنانم گفته‌ام باید با همان روش و روند خودمان کار را ادامه دهیم. سایپا هم با بازی مستقیمی که برای سلیمانی انجام می‌دهد باعث می‌شود که مدل بازی‌ ما که پرسینگ است، مشکل ایجاد خواهد شد و ما باید دقت لازم را داشته باشیم.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه بعد از منتفی شدن حضور هوپر در جمع آبی‌پوشان آیا در حال حاضر گزینه‌ای را برای حضور در استقلال مدنظر قرار داده یا خیر، گفت: صادقانه می‌گویم یکسری گزینه‌ها را به باشگاه پیشنهاد دادم و آنها هم یکسری گزینه‌ها را معرفی کردند اما در مورد هیچ فرد خاصی تصمیم‌گیری نشده است. ممکن است برای برخی بازیکنان که می‌خواهند اینجا بیایند تست و حضور در تمرینات را در نظر بگیریم. البته این چیزی است که در اروپا مرسوم نیست ولی به من گفته‌اند در اینجا شدنی است. اگر بخواهم به سؤال شما جواب کوتاهی بدهم باید بگویم فعلا بازیکنی که آزاد باشد و بتواند به تیم ما بیاید را در اختیار نداریم و من به چند بازیکن علاقه دارم اما در حال حاضر زمانی برای حضور آنها وجود ندارد چون مهلت نقل و انتقالات فرا نرسیده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه استقلال با استرس بازی می‌کند،‌گفت: اگر به آمار به بازی قبلی توجه کرده باشید و به استایل تیم دقت کرده باشید ما با سیستم و استایل مشخصی بازی می‌کنیم. می‌دانیم برای انجام بازی با روش جدید این کار زمان بر است و برای این کار باید بازیکنان تعیین کننده در محوطه داشته باشیم. من نمی‌توانم نقدی به عملکرد بازیکنان داشته باشیم زیرا در چند بازی اخیر ما 14-15 موقعیت گلزنی ایجاد کرده‌ایم و موقعیت بالای 70 درصد هم داشته‌ایم. من می‌دانم شما هم می‌دانید و همه می‌دانند اگر نیمه اول گل بزنیم می‌توانیم با اختلاف سه گل پیروز شویم. ما باید راهمان را ادامه دهیم و پیشرفت کنیم و از اشتباهات گذشته درس بگیریم. همچنین باید تلاش کنیم تیم کلین شیت داشته باشد و این مسئله برای تیم‌های بزرگ مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها