کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه افتخار رکورد ۱۰۹ گل ملی‌اش برای مردم ایران است، پیش بینی کرد کریستیانو رونالدو یک سال دیگر به رکوردش برسد.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۷۹
دایی: رونالدو یک سال دیگر به رکوردم می‌رسد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، روزنامه «گاتزتا» ایتالیا در شماره امروز خود گفتگویی با علی دایی پیرامون رکورد ۱۰۹ گل ملی اش و نزدیک شدن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به این رکورد داشته است.

دایی در این مصاحبه گفت: این رکورد و افتخار متعلق به مردم ایران است و خوشحالم که آنرا به دست آورده ام.

وی افزود: از اینکه رونالدو رکوردم را بشکند ناراحت نمی شوم. رکوردها برای شکسته شدن است. خوشحالم که بازیکن بزرگی مثل رونالدو از من پیشی می گیرد. من حرکات این بازیکن را در زمین دوست دارم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نقش رونالدو در تیم ملی پرتغال، یادآور شد: در مقایسه با لیونل مسی، رونالدو در تیم کشورش سهم بیشتری دارد. رونالدو جزو سه بازیکن برتر فوتبال است و برایش بهترین آرزوها را دارم.

دایی در این گفتگو زمان شکسته شدن رکوردش را هم پیش بینی کرد و گفت: باتوجه به تعداد مسابقات ملی و تعداد گل هایی که رونالدو می زند فکر می کنم او یک سال دیگر به رکورد ۱۱۰ گل ملی برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان همچنین به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و اظهار کرد: بازی و گلزنی در لیگ قهرمانان حتی شاید از گلزنی در تیم ملی سخت تر باشد. در این رقابت ها تیم های فوق العاده ای حضور دارند ولی یوونتوس با رونالدو شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها