رئیس پلیس پیشگیری ناجا، بر اجرای همه جانبه طرح‌های پیش بینی شده، برای مدیریت موج بازگشت زائران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۶۶
تمهیدات پلیس پیشگیری برای بازگشت زائران اربعین

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار محمد شرفی در جلسه توجیهی فرماندهان قرارگاه تاکتیکی محورها و ایستگاه های پلیس که با حضور فرماندهان قرارگاه های فعال در استان های هدف و در محل ستاد فرماندهی قرارگاه عملیاتی ابوذر پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از تمام توان و ظرفیت های پلیس و سرمایه های اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: با نزدیک شدن به اربعین حسینی و تشرف آخرین زائران این همایش عظیم انسانی به نجف و کربلا، همکاران من در پلیس پیشگیری بی صبرانه منتظر بازگشت زوار و ارائه خدمات به آنان هستند.

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی ادامه داد: خیل عظیمی از زوار حسینی تا به امروز از مرزهای چهارگانه به سمت نجف و کربلا و حضور در کنگره عظیم اربعین رهسپار شده اند و آن دسته از زائرانی که بنا به مصلحت سفر خود را کوتاه کرده اند، در کمال صحت و امنیت درحال بازگشت به میهن و عزیمت به سمت شهرهای خود هستند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا زوار اربعین حسینی را که در حال بازگشت به ایران هستند ملزم به رعایت توصیه و هشدارهای پیشگیرانه کرد و افزود: از زوار عزیر خواهشمندیم همچون سنوات گذشته تا آخرین لحظه از اتمام سفر معنوی خود نهایت همکاری را با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی داشته تا ان شاء الله سفری ایمن و سرشار از معنویت و در کمال برنامه ریزی و امنیت را داشته باشند.

وی با اشاره به مهندسی طرح های پلیس پیشگیری برای مدیریت موج بازگشت زائران، ایجاد امنیت در طول مسیر برگشت زوار و برقراری نظم و انضباط و حفظ امنیت زائران را از اولویت های پلیس پیشگیری عنوان و تصریح کرد: با آمادگی کامل و توان خدمت رسانی مضاعف از هر گونه بی نظمی و تهدید احتمالی که حرکت زوار به میهن اسلامی را با کندی مواجه کند جلوگیری می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با توجه به حجم گسترده زائران، نیروهای این پلیس می‌بایست با افزایش آستانه صبر و تحمل و همچنین با برخوردی مناسب و در شان آنها خدمت رسانی کنند.

سردار شرفی ادامه داد: اقدامات نیروهای مستقر در مرزهای چهارگانه برای روان سازی تردد و حفظ امنیت زوار تا پایان زمان بازگشت زائران ادامه خواهد داشت، اما آنچه برای ما مهم و ضروری است، حضور موثر پلیس و پاسخگو بودن به مسائل و مشکلات احتمالی زائران اربعین است.

وی در پایان از میزبانی مطلوب مردم استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و دیگر استان های عقبه از زوار حسینی قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها