امروزه آموزش زبان انگلیسی یک ضرورت غیرقابل انکار است زیرا زبان انگلیسی، زبان علم است و آموزش رشته‌های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد همچنین با گسترش جهانی‌سازی ارتباطات بین‌الملل، برنامه‌های صدا و سیما، تجارت‌های جهانی و آموزش علوم جدید، همگی به زبان انگلیسی خواهد بود و عدم آشنایی با زبان انگلیسی با عدم زندگی در دنیای مدرن امروزی برابر خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۳۳۱۵۰
تدریس خصوصی آیلتس و زبان انگلیسی

کلاس‌های خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنطورها هم که همه فکر می‌کنند گران قیمت نیستند. در سیستم آموزش خصوصی زبان در مدت زمانی کوتاه حجم وسیعی از مطالب گفته می‌شود. این در حالی است که در آموزشگاه‌ها با برنامه‌های ترمیک، یک کتاب و نکته‌های آن را در چند ترم متوالی تدریس می‌کنند. این فرآیند زمان بسیار زیادی را از زبان‌آموز می‌گیرد. همچنین بابت هر ترم باید پول زیادی پرداخت کند. برای پیدا کردن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی می‌توانید به وب سایت سپاه دانش که به عنوان بزرگترین مرکز تدریس خصوصی در حیطه تمامی دروس فعالیت چشم‌گیری دارد مراجعه کنید. مجموعه سپاه دانش بهترین و مجرب‌ترین اساتید و معلمین خصوصی را به شما معرفی می‌کند تا با سرعت بیشتری بتوانید زبان انگلیسی و مهارت‌های چهارگانه آن را فرا بگیرید.

تدریس خصوصی آیلتس و کسب مهارت بیشتر

آیلتس به عنوان «سامانه جهانی سنجش زبان انگلیسی» شناخته می‌شود که در قالب آزمونی منسجم به سنجش توانایی و مهارت های زبانی داوطلبان کشورهای مختلف دنیا می‌پردازد.

به طور کلی این آزمون مناسب داوطلبانی است که می خواهند در دانشگاه ها یا محیط های آموزشی و شرکت های خارجی که انگلیسی زبان اند، به ادامه تحصیل و اشتغال بپردازند. در این آزمون فرصتی به داوطلبان داده می شود تا توانایی خود را در زبان انگلیسی نشان‌دهند.
مهارت‌های چهارگانه آیلتس عبارتند از:

  • صحبت کردن (Speaking)
  • شنیدن (Listening)
  • نوشتن (Writing)
  • خواندن (Reading)


علاوه بر نظارت دانشگاه کمبریج، شورای آموزشی بریتانیا، تیمی متشکل از متخصصان حوزه روانشناسی، جامعه شناسی و آزمون سازی، زبان شناسی و متخصص لهجه های رایج زبان انگلیسی وظیفه ی طراحی سوالات مربوط به هر قسمت را بر عهده خواهند گرفت.

همچنین در حضور کارشناسان زبان شناسی باید لهجه های مختلف زبان انگلیسی مانند بریتانیایی، آمریکایی، استرالیایی، نیوزلندی به کار برده شود. توجه داشته باشید که اساسا لهجه هیچ اهمیتی در آزمون آیلتس ندارد و در حقیقت نمره شما به تلفظ، روانی و درستی صحبت شما بستگی دارد.

شما با شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس می‌توانید مهارت‌های چهارگانه‌ زبان انگلیسی را که در این آزمون از اهمیت بسزایی برخوردار هستند به بهترین شکل ممکن یاد بگیرد و از این طریق بتوانید بالاترین نمره را در آزمون آیلتس به دست آورید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

متاسفانه برخی از معلمین مدارس و اساتید زبان انگلیسی در مدارس و دانشگاه‌ها از دانش بالایی در این زمینه برخوردار نیستند از این‌رو دانش‌آموزان و دانشجویان در دوران تحصیل خود نمی‌توانند مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی را به خوبی بیاموزند و درک عمیقی از تک تک این مهارت‌ها به دست آورند تا پس از پایان تحصیلات خود بتوانند به راحتی به انگلیسی صحبت کنند، بنویسند و بخوانند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشند باید از ابتدا زبان انگلیسی را بیاموزند یا اینکه درصورت تمایل به شرکت در آزمون آیلتس باید دوره‌های متعددی را برای یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه‌ها پشت سر بگذارند. همانطور که می‌دانید کلاس‌های عمومی آموزشگاه‌ها نیز از معایب زیادی برخوردار هستند که مهم‌ترین آن این است که تمرکز معلم بر روی کنترل کلاس و چندین زبان‌آموز متمرکز است از این‌رو امکان مکالمه به زبان انگلیسی با تک تک زبان‌آموزان وجود برای معلم وجود ندارد چراکه زمان کلاس‌ها و همچنین تعداد آن‌ها محدود است.

پیشنهاد ما به شما این است که سری به وب سایت سپاه دانش بزنید و از میان مجرب‌ترین و متخصص‌ترین معلمین خصوصی، یک معلم خصوصی زبان انتخاب کنید تا با شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی علاوه‌بر یادگیری و درک عمیق هر یک از مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی بتوانید بدون هیچ مشکلی در آزمون آیلتس نیز شرکت کنید. از آن جایی که معلم خصوصی در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی تنها به یک زبان‌آموز مباحث زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد شخص زبان‌آموز به بهترین شکل ممکن چهار مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن به زبان انگلیسی را می‌آموزد و از یک زبان‌آموز مبتدی به یک زبان‌آموز حرفه‌ای تبدیل می‌شود.

فراموش نکنید که یادگیری زبان انگلیسی نه‌ تنها در آزمون سرنوشت ‌ساز کنکور تاثیر بسیار زیادی دارد، در آینده شغلی شما نیز موثر است. علاوه‌بر این تمامی موانع برای مهاجرت و شرکت در آزمون آیلتس را از سر راه شما برمی‌دارد. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی را جدی بگیرید و برای تبدیل شدن به یک زبان‌آموز حرفه‌ای از طریق وب سایت سپاه دانش بهترین و مجرب‌ترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را پیدا کنید و در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید.

مجموعه سپاه دانش به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تدریس خصوصی، بهترین و مجرب‌ترین معلمین خصوصی را در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و زبان انگلیسی در اختیار شما قرار می‌دهد اما لازم است اشاره کنیم که حیطه کاری این مرکز تنها به معرفی معلمین خصوصی در این زمینه محدود نمی‌شود بلکه مجموعه سپاه دانش متخصص‌ترین معلمین خصوصی با سابقه کار طولانی را در زمینه تدریس خصوصی دروس عمومی، دروس خصوصی، تافل، کامپیوتر و برنامه‌نویسی در اختیار شما قرار می‌دهد بنابراین می‌توانید از طریق آدرس www.sepahedanesh.com به وب سایت سپاه دانش مراجعه کنید و بهترین معلمین خصوصی را در زمینه موردنظر خود پیدا کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها