جانشین پلیس آگاهی ناجا از کنترل و پایش تصویری بیش از ۶۱ هزار خودرو در مرزهای چهارگانه، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۳۰۶۰
پایش تصویری ۶۱ هزار خودرو در مرزهای چهارگانه

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود منفرد افزود: از ۱۳ تا ۲۰ مهر ماه، در مرزهای چهارگانه ۶ دستگاه خودرو سرقتی مورد شناسایی قرار گرفت که بلافاصله توقیف و برای طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

وی در ادامه به ۲۸ دستگاه خودروی دارای دستور قضایی توقیف نیز اشاره کرد و افزود: پلیس آگاهی در صورت برخورد با وسائط نقلیه فاقد پلاک، پلاک مخدوش، جعلی و دست نویس در سطح معابر و محورهای مواصلاتی آنان را متوقف و برخورد قانونی لازم را به عمل می آورد.

جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به کنترل و پایش تصویری بیش از ۶۱ هزار خودرو در مرزهای چهارگانه، تصریح کرد: پلیس آگاهی بر اساس مأموریت های ابلاغی، خودروهای دارای سابقه سرقت را به سرعت شناسایی و از ادامه حرکت آنها ممانعت می کند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه حفظ و صیانت از وسائط نقلیه عمومی، شخصی و اموال زائران را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی در مرزهای چهارگانه مستقر بوده و آماده ارائه خدمات پلیسی به زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

وی از زائران خواست از رهاکردن اموال با ارزش و اوراق هویتی خود در داخل خودرو پرهیز کرده و خودروی خود را در پارکینگ های عمومی مورد تایید پلیس پارک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها