رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قلعه‌نویی، مهدوی‌کیا، هاشمیان، فرکی و گل‌محمدی هدایت تیم امید را قبول نکردند.
کد خبر: ۱۲۳۲۵۴۹
چه کسانی هدایت تیم امید را قبول نکردند؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک درباره تغییرات کادر فنی تیم امید ایران گفت: بعد از کرانچار گزینه قطعی ما انتخاب مربی داخلی بود و برای همین با مربیان زیادی وارد گفتگو شدیم. یحیی گل محمدی، حسین فرکی، امیر قلعه نویی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه های مد نظر آقای استیلی بودند که هیچیک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.

تاج در گزارش به وزیر ورزش و جوانان گفت:در نهایت به آقای مجیدی رسیدیم و بعد از مدتی نظر کمیته فنی فدراسیون لزوم تغییرات در کادر فنی تیم امید بود و آقای استیلی در نهایت با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انسجام و وزن فنی کادر هدایت تیم امید ایران گفت:مجموعه خوب و همدلی الان در راس تیم امید ایران حضور دارد و بزودی امیر حسین پیروانی هم به این جمع اضافه می شود.

مهدی تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو گفت : من به این تیم بسیار امیدوارم و امیدهای ایران نفر به نفر از همه حریفان بهتر هستند و شانس زیادی برای صعود داریم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهم پشتیبانی بیشتری از این تیم و فدراسیون داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها