سردار رحیمی درباره وقوع سوانح رانندگی در بزرگراه‌های شهر تهران توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۲۳۲۳۷۶
کدام بزرگراه تهران بیشترین سوانح رانندگی را دارد؟

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز ۱۷ مهرماه پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۶ تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ و سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محل میدان میوه و تره بار مرکزی تهران افتتاح شد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه ۲۶ پلیس راهنمایی و رانندگی زیر مجموعه پلیس بزرگراه و یکی از پاسگاه‌های چهارگانه پلیس بزرگراه است.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: ما در تهران حدود ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه داریم که برای ما بسیار مهم هستند بتوانیم این بزرگراه‌ها و حوادث و سوانحی که در آن‌ها رخ می‌دهند را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته حدود ۶۰ درصد از تلفات رانندگی مربوط به بزرگراه‌های تهران است و ۴۰ درصد دیگر هم در سایر محور‌های مواصلاتی سطح شهر تهران رخ می‌دهند.

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت پوشش بزرگراه‌های پایتخت گفت: بزرگراه آزادگان با ۱۶۵ کیلومتر طول رفت و آمد جزء بزرگرا‌‌ه‌هایی است که بیشترین حوادث و سوانح در آن اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: تا قبل از این بزرگراه آزادگان توسط ۴ یا ۵ منطقه مدیریت می‌شد و نیاز بود که یک مدیریت یکپارچه بر آن حاکم باشد و بتواند از ابتدا تا انتهای بزرگراه آزادگان که حجم زیادی از بار‌های شمال، جنوب و غرب را به سایر نقاط مدیریت کند و همچنین این کمربندی بزرگ تهران را یک واحد منطقه راهنمایی و رانندگی بتواند مدیریت کند.

وی با بیان اینکه این منطقه با حداقل امکاناتی که امروز مشاهده کردید راه‌اندازی شد، گفت: حدود ۱۲۲ نفر از همکاران با ۲۸ دستگاه خودرو در طول مسیر رفت و برگشت این بزرگراه که ۱۶۵ کیلومتر است حضور دارند و مدیریت می‌کنند تا شاهد کاهش حوادث و سوانح رانندگی باشیم.

سردار رحیمی افزود: خدا را سپاس می‌گوییم که در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی توفیق پیدا کردیم تا این پلیس را در این منطقه برای امنیت و آرامش و انضباط ترافیکی در محور‌های بزرگراهی تهران افتتاح کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها