معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از زائران اربعین خواست سفر خود را مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۲۳۲۰۰۶
زائران اربعین سفر خود را مدیریت کنند

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تردد زائران در شهر مهران و پایانه مرزی به سهولت در جریان است.

وی با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم برای حضور زائران در پایانه مرزی مهران فراهم شده است، گفت: اتوبوس‌های درون شهری زائران را از پارکینگ‌ها و مسیر ۱۱ کیلومتری پل زائر تا پایانه مرزی مهران منتقل می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر اینکه همکاران پلیس راهور و یگان ویژه از تردد وسایل نقلیه شخصی در مسیر ۱۱ کیلومتری پل زائر تا پایانه مرزی مهران جلوگیری می‌کنند، بیان کرد: برای حضور در پایانه مرزی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

او در ادامه با تاکید بر همراه داشتن گذرنامه و یا برگه گذر موقت برای خروج از مرز اضافه کرد: به هیچ عنوان گذرنامه و یا برگه گذر موقت در مرز‌ها صادر نخواهد شد و از خروج افراد فاقد گذرنامه از مرز جلوگیری می‌شود.

سرهنگ یاسمی همچنین از زائران اربعین خواست سفر خود را مدیریت کرده و با رعایت توصیه‌های پلیسی و توجه به اطلاعیه‌های صادره از رادیو اربعین و صدا و سیما، پای در این سفر معنوی بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها