رزیتا علیپور نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان روسیه به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.
کد خبر: ۱۲۳۱۸۱۷
لیگ برتر کاراته وان / علیپور دومین بانوی طلایی ایران در روسیه

به گزارش جام جم آنلاین ، امروز(یک شنبه) در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 مسکو در کومیته بانوان رزیتا علیپور نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان به مصاف هایاجوما از کانادا رفت و با نتیجه یک بر صفر این کاراته‌کا را شکست داد و به مدال طلای لیگ جهانی روسیه دست یافت.

علیپور پیش از این با غلبه بر حریفانی از سوئیس، صربستان، فرانسه، مراکش و مصر فینالیست شده بود.

لازم به یادآوری است، امروز بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه بازی را با نتیجه 2 بر سه به نماینده اسپانیا واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه به مدال طلا دست یافت.

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به مصاف آراگی ژاپنی رفت و در پایان پورشیب به مدال طلا دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها