تصویری از فردی آشوبگر که در جریان نا آرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در عراق نقش داشته است، منتشر شده است.
کد خبر: ۱۲۳۱۸۰۸
مزدور هزار چهره فتنه بغداد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ‌سال‌هاست که مراسم اربعین حسینی با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود، همزمان با برگزاری این مراسم شکوهمند، همواره دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش‌ کردند تا این تجمع میلیونی شیعیان و محبان امام حسین(ع)، را به حاشیه برانند و با تفرقه‌اندازی میان ایرانیان و عراقی‌ها پیاده‌روی محبان امام سوم شیعیان در اربعین حسینی را دچار اختلال کنند. با وجود این تلاش‌های واهی سال‌هاست که مراسم اربعین از سال قبل با عظمت بیشتری برگزار می‌شود.

حالا با نزدیک شدن به بیستم صفر و در روزهای منتهی به اربعین شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، از سه شنبه‌ هفته گذشته تظاهرات و موجی از ناآرامی‌ها در بغداد پایتخت کشور عراق شروع شده است. امسال آشوبگران فرصت‌جو تلاش کردند تا با استفاده از این فرصت با ایجاد رعب و ترس، حضور زائران در این سفر معنوی را کمرنگ کنند.

دلایل مختلفی در خصوص علت شروع این ناآرامی‌ها و جهت‌دهی آن مطرح شده است، اما به تازگی تصویری از مزدور هزار چهره این فتنه‌ها در بغداد در فضای مجازی منتشر شده است.

چهره‌ای که در اکثر فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده از شلوغی‌های عراق دیده می‌شود، فردی‌ است که هر روز با یک چهره در اغتشاشات حاضر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها