کد خبر: ۱۲۳۱۷۶۷
انواع مدل ساعت مردانه شیک و جدید (اسپرت ، مجلسی ، روزمره)

ساعت مردانه: با وجود امکاناتی مانند ساعت گوشی های همراه، لذت به دست کردن یک ساعت بسیار شیک و زیبا برای بسیاری از افراد حذف نشدنی است، امروزه ساعت ها دیگر صرفا وسایلی نیستند که تنها زمان را به ما نشان دهند، امروزه آنها یکی از مهمترین اکسسوری های شخصی و بخشی جدا ناپذیر از تیپ و استایل افراد تبدیل شده اند، که ماموریت هایی بیشتر از اعلام زمان دارد، ساعت ها امروزه نشان دهنده موقعیت مالی و رفاهی، تیپ و استایل و شخصیت افراد هستند.

برای مشاهده انواع مدل ساعت مردانه مجلسی اینجا کلیک کنید


ساعت مردانه بند چرمی شیک و مجلسی

برای مشاهده انواع مدل ساعت مردانه به سایت تجاری پل کالا مراجعه نمائید

ساعت مردانه بند چرمی

برای موقعیت های رسمی مردانه ساعت های بند چرمی گزینه مناسب تری نسبت به ساعت های بند فلزی می باشند، برای استایل کاملا رسمی ساعت بند چرمی مشکی نسبت به رنگ های دیگر برتری دارد، اگر ساعت بند چرمی انتخواب می کنید رنگ آن باید با تمام چرم های بکار رفته در استایلتان هماهنگ باشد‌.

ساعت مردانه بند فلزی

برای موقعیت های روزمره مردانه ساعت های بند فلزی گزینه مناسب تری نسبت به ساعت های دیگر می باشد، ساعت های بندفلزی این مزیت را دارد که به مراقبت کمتری نسبت به ساعت های بند چرمی نیاز دارد و در تیپ و استایل شما به راحتی ست می شوند، اگرچه فلزهای بکار رفته در اکسسوری های شما باید همیشه با هم ست باشند، ولی مردان از اکسسوری های فلزی کمتری استفاده می کنند.

برای مشاهده انواع ساعت مردانه بند استیل اینجا کلیک کنید

ساعت های بند پلاستیکی

برای استایل روزمره و بخصوص برای موقعیت های ورزشی و اسپرت ساعت های بند پلاستیکی گزینه مناسبی می باشد، چون از پلاستیک مخصوص و مرغوب ساخته می شوند و دوام و انعطاف پذیری بیشتری دارد.

کورنوگراف، قطب نما، فشارسنج، ارتفاع سنج، GPS و امکانات دیگر ممکن است در یک ساعت بند پلاستیکی بکاررفته باشد که برای فعالیت های ورزشی مناسب است.

یکی از سایت هایی که میتوانید انواع مدل ساعت مردانه شیک و جدید ( رسمی ، مجلسی ، اسپرت ) در رنگ های متنوع مشکی ، سفید ، طلایی و نقره ای و ....... تا ساعت های لوکس و لاکچری مردانه را مشاهده و از قیمت واقعی و روز آن اطلاع داشته باشید سایت تجاری پل کالاpolekala.com ) )می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها