تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در جام‌جهانی 2019 مقابل برزیل قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۶۳۰
جام‌جهانی والیبال / ایران مقابل برزیل هم بازنده شد

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در جام‌جهانی 2019 ژاپن از ساعت 8:30 مقابل برزیل قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 27 - 25، 21 - 25، 25 - 27، 25 - 22 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد تا این تیم همچنان بدون شکست به کار خود در جام‌جهانی ادامه دهد. دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل را امروز داورانی از ایتالیا و آرژانتین قضاوت کردند؛ دانیل راپی ساردا و هرنان گونزالو داوران این بازی معرفی شدند.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب پوریا فیاضی، مسعود غلامی، علی شفیعی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

ست نخست؛ 27 بر 25 به سود ایران
ست دوم؛ 25 بر 21 به سود برزیل
ست سوم؛ 27 بر 25 به سود برزیل
ست چهارم؛ 25 بر 22 به سود برزیل

در 10 تقابل اخیر تیم‌های ایران و برزیل شاگردان کولاکوویچ 2 بار و برزیلی‌ها 10 بار موفق به کسب پیروزی شده‌اند. آخرین رویارویی دو تیم در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 اتفاق افتاد که با برتری نزدیک برزیل به پایان رسید‌.

تیم ایران پیش از این مسابقه مقابل تیم‌های روسیه و مصر نتیجه را واگذار کرده بود و در ادامه تیم‌های کانادا و استرالیا را شکست داده بود. در مقابل برزیل هر 4 مسابقه قبلی خود را مقابل تیم‌های کانادا، استرالیا، مصر و روسیه با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه 17 مهر ماه در ششمین مسابقه خود از ساعت 12:30 مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت.

چهاردهمین دوره جام جهانی والیبال از ۹ تا ۲۳ مهر در سه شهر فوکوکا، ناگانو و هیروشیما ژاپن با حضور 12 تیم برگزار می‌شود که به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها