آقای داریوش صف آرا مدیر عامل شبکه توزیع آرتان در اولین جلسه هم اندیشی این شرکت که روز پنجشنبه مورخ 11 مهرماه 1398 در سالن پارسای هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد تهران با حضور جناب آقای دکتر شعبانی معاونت حقوقی اتحادیه صنایع دستی و اشیا قدیمی و جناب مسیح شاه نظری مسئول تامین محصولات صنایع دستی آرتان و همچنین راهبران ارشد فروش از سراسر کشور برگزار شد، از کاملترین پلـــن بازاریابی شبکه ای هیبریدی در دنیا رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۵۵۱
مراسم رونمایی از کاملترین پلن بازاریابی شبکه ای هیبریدی برگزار شد

وی اظهار داشت این طرح کاملا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و انجمن جهانی فروش مستقیم (DSA) می باشد.

وی ادامه داد : آرتان دارای قوی ترین ، بروزترین و کاملترین زیر ساختهای نرم افزاری و سخت افزاری اعم از کاملترین سایت بازاریابی شبکه ای با امنیت چند مرحله ای ، سوئیچ بانکی و core banking و نیز تمامی ابزارهای پرداخت برای طرح های متفاوت درآمدزایی آرتان می باشد.

ایشان خاطر نشان کرد: میزان اشتغالزایی در تمامی طرح های درامدزایی شرکت آرتان بصورت مستقیم 1000 نفر پرسنل و بصورت غیرمستقیم 1600000نفر می باشد.

آرتان با دیدگاه " تغییر و تحول در صنعت بازاریابی شبکه ای و همچنین صنعت صنایع دستی کشور و تولیدات داخلی پا به عرضه وجود گذاشته است..

در ادامه جلسه دکتر شعبانی اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما ابتدا کاری شروع میشود و سپس به فکر دریافت مجوز می افتند اما علیرغم وجود شرکتهای غیر قانونی خوشبختانه شرکت آرتان با بسترسازی خوب و محکمی که داشت تمامی مدارک خود را به موقع ارائه نمود و در حال حاضر تمام مراحل قانونی خود را برای اخذ مجوز طی نموده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به کیفیت بالای محصولات آرتان و همچنین همکاری این شرکت جهت نظارت اتحادیه در راستای کیفیت و قیمت گذاری متناسب ، اتحادیه صنایع دستی کشوری تمام حمایتهای لازم در چهارچوب قانونی را از این شرکت خواهد نمود.

و همچنین شاه نظری بیان کرد با توجه به تاکیدات هیئت مدیره آرتان بیشترین تمرکز ما بر روی کیفیت و اصالت کالا می باشد . وی خاطر نشان کرد : در اصفهان دو دسته کالای صنایع دستی وجود دارد یک دسته با تیراژ بالا ، کیفیت متوسط و رو به پایین و ارزان قیمت و دسته دیگر محصولات نفیس و فاخر و بعضا دارای نشان ملی و ثبت یونسکو که ارتان قطعا با دسته دوم در حال فعالیت می باشد.

همچنین اشاره نمود:

در حال حاضر آرتان کالاهای خود را از چندین شهر اعم از تهران، اصفهان ،سنندج، ارومیه ، کرمان ،یزد ،زنجان ، بوشهر ، سیستان و بلوچستان و مناطق دیگر ...تامین می کند.

و در آخر مدیرعامل آرتان گفت: ما به حول قوه الهی ما کاری خواهیم نمود که برای اولین بار در ایران تنها دغدغه بازاریاب های شبکه ای ، رشد سازمان فروششان باشد و دغدغه مشکلات شرکت را نخواهند داشت و همچنین آوازه نتورک ایرانی جهان را به تسخیر خود در آورد.

توزیع رسانه ای : رپورتاژ ادز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها