یک شهروند فردیسی روز گذشته با رها کردن ۲ موش در محل دفتر شهردار این شهر نسبت به افزایش شمار این حیوان موذی در این شهر اعتراض کرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۰۴۱
یک فردیسی معترض دو موش را در دفتر شهردار رها کرد

به گزارش جام جم آنلاین، شاهدان این ماجرا به ایرنا گفتند: وقتی این شهروند معترض وارد دفتر شهردار فردیس شد، از داخل یک گونی ۲ تله موش بیرون آورد و با باز کردن آن ، موش ها را در دفتر شهردار رها کرد.

گفته می شود این شهروند برای اینکه به شهردار فردیس بطور عملی ثابت کند که وجود موش در محل زندگی آنها، سلامت او و خانواده اش و کل مردم را تهدید می کند، مبادرت به این کار کرده است.

در ادامه این ماجرا کارکنان حاضر در دفتر شهردار فردیس این شهروند معترض را به بیرون هدایت کردند و درصدد گرفتن موش های رها شده در دفتر شهردار برآمدند.

البته گویا سرپرست شهرداری فردیس در زمان وقوع این ماجرا مهمان داشته و از اتاق خود خارج نشده است و در این رابطه ویدئویی از این ماجرا در فضای مجازی منتشر شده است.

خبرنگار ایرنا نظر مسعود نجفی سرپرست شهرداری فردیس را در این زمینه جویا شد که وی گفت: من با یکی از مسوولان جلسه داشتم و صدای داد و فریاد شنیدم، پیش خود گفتم چه اتفاق نادری افتاده است که این شهروند داخل دفتر شهرداری موش رها کرده است.

وی با بیان اینکه این شهروند بدون شکایت قبلی به دفتر شهرداری آمد، بیان کرد: این شهروند در زمان شهردار سابق فردیس نیز یک نوبت مراجعه داشته و به پر بودن سطل زباله جلوی ملک خود معترض بود، که آن زمان مسئول خدمات شهری را به محل فرستادیم تا بازدید کنند اما سطل زباله جلوی ملک این شهروند خالی از زباله بود.

دیروز هم این شهروند به دفتر شهرداری فردیس آمد و کیسه ای را باز و موش ها را رها کرد.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ مرکز پاسخگویی به شکایت در شهرداری فردیس راه اندازی شده است امروز این سامانه را کنترل کردم در محدوده ای که این شهروند زندگی می کند چنین شکایتی ثبت نشده است.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: موقعیت فردیس به لحاظ نهره ها به واسطه کانال آب دارای موش است که طعمه گذاری در این مسیر انجام شده است.

نجفی گفت: پیشنهادی به معاون خدمات شهری شهرداری فردیس شد تا با مرکز تخصصی طعمه گذاری موش و مجموعه دامپزشکی مذاکره ای شود شاید طعمه هایی که شهرداری استفاده می کند، موثر نیست .

مجموعه شهرداری فردیس برای از بین بردن موشها در سطح شهر فردیس تلاش می کند اما برخورد این چنینی زیبنده شهروند فردیسی نیست این شهروند می توانست با خود من صحبت کند و شهرداری بازرسی و حراست دارد هیچ کدام از این مراحل را طی نکرد و این مشکل فقط مشکل یک شهروند نیست بلکه در سطح شهر این مشکل وجود دارد.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: واحدهای صنفی از قبیل مواد غذایی، پروتئین و فست فود که اقدام به فروش می کنند باقی مانده موادغذایی را به داخل جوی ها می ریزند که خود عامل منبع تغذیه موش ها هستند و این امر به رشد و انتشار موشها کمک می کند.

بررسی های انجام شده گواه وجود موش در برخی مناطق و محله های شهر فردیس از جمله محدوده کانال، فلکه دوم تا سوم را تایید می کند، به نحوی که گاه حتی حرکت موشها در جوی ها و برخی نقاط دیگر به راحتی قابل دیدن است.

شهرداری فردیس از سال ۹۶ از شهرداری کرج منفک و به عنوان شهرداری مستقل شروع بکار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها